پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سردار سلیمانی فرمانده دوران سختی‌ها بود

0

 سردار علی اکبرنژاد از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم روز شنبه در مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی در مدرسه خاتم الانبیاء بابل بیان کرد: سردار سلیمانی از جمله فرماندهان لشکر در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است که وقتی به میدان نبرد می رفت دشمن قوی ترین امکانات خود را در آرایش جنگی به کار می برده است.

وی افزود: به هیچ عنوان ترس و عقب نشینی در این سردار سرافراز راه نداشته و این روحیه دشمن بعثی را به وحشت فراوان انداخته بود.

اکبر نژاد اظهار داشت: زمانی که داعش در عراق و سوریه وحشت فراوانی انداخته بود و تا پشت دروازه های بغداد و دمشق پیش روی کرده بود، سردار سلیمانی به ابتکارات خود حلقه محاصره را شکست.

وی افزود: عملکرد سردار سلیمانی در مبارزه با داعش در کشور عراق و سوریه برای جهانیان ثابت شده است که او فرمانده دوران سختی هاست و این دو کشور را توانست از شر گروه های تکفیری برهاند.

وی گفت: سردار سلیمانی یک شخصیت چند بعدی بوده است که علاوه بر نبوغ نظامی در سیاست و دیپلماسی هم یک چهره قدرتمند و بین المللی بوده است.

اکبرنژاد بیان کرد: دشمن باید منتظر انتقام سخت باشد و در حال حاضر وحشت ، استکبار جهانی را فرا گرفته است.

فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: آمریکا و انگلیس تمامی ناو های جنگی خود را در این مدت کوتاه از خلیج فارس خارج کردند که این نشان از قدرت ایران و وحشتی است که از انتقام دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.