پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سردار حجازی عمر خود را وقف آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کرد

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه کربلا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در پی عرج شهادت گونه سردار حجازی پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

پاسدار دلاور و رشید اسلام سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پس از عمری مجاهدت درراه اسلام ناب محمدی، به قافله همرزمان شهیدش پیوست و ما را داغدار فقدان خود کرد.

این جانباز مجاهد و با اخلاص و جان برکف، عمر خود را وقف آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کرد و در عرصه‌های مختلف از دوران هشت سال دفاع مقدس تا جبهه‌های مقاومت نقشی ماندگار و بی بدیل داشت.

سردار حجازی همرزم و همراه شهیدعزیز حاج قاسم سلیمانی در پاسداری از اسلام و ولایت در زمره فرماندهان شاخص انقلابی و ولایتمدار بود که در میدان‌های خدمتگزاری صادقانه به میهن اسلامی گنجینه ارزشمندی برای جبهه انقلاب به شمار می‌آمد.

اینجانب فقدان این فرمانده شجاع و مخلص را به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و به همه فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و آحاد پاسداران، به ویژه به خانواده معزز وی تسلیت عرض نموده و از خدای متعال درماه ضیافت الهی، رحمت واسعه و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و صبر و اجر جزیل برای خانواده مکرم ایشان مسئلت دارم.

  انتهای یپام/۸۶۰۴۱/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.