پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سامانه پایش تصویری در تمامی شهرهای مازندران نصب می شود

معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران گفت : سامانه پایش تصویری در تمامی شهرستان های استان نصب می شود.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از ايرنا، «علیرضا یونسی» روز چهارشنبه در نخستین همایش پایش تصویری شهرهای استان که با حضور فرمانداران و شهرداران در ساری برگزار شد ، افزود : در اجرای این طرح 333 دستگاه دوربین در 22 در شهرستان مازندران نصب خواهد شد.

وی با اظهار این که نصب سامانه پایش تصویری در جاده های استان در چهار مرحله انجام می شود ، ادامه داد : تجهیز معابر و میادین و ورودی و خروجی هر شهر به سامانه کنترل تردد ، ایجاد ساز و کار فعال سازی دوربین و ایجاد مرکز رصد (مونیتورینگ ) و پیوند ( لینک ) با مراکز مورد نیاز از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در قالب اجرای این طرح است.

معاون استاندار مازندران ایجاد امنیت برای شهروندان ، کاهش بار جسمی و روانی سنگین ناشی از ترافیک ، ایجاد ناامنی برای متخلفان و قانون شکنان را از مزیت های نصب سامانه پایش تصویری در جاده ها برشمرد.

وی نصب سامانه پایش تصویری در تمام جاده های شهری را از اولویت های امنیتی استان معرفی کرد و گفت : تمامی ظرفیت ها و امکانات برای عملیاتی شدن این طرح در مازندران فراهم است.

یونسی از فرمانداران شهرستان های زیر پوشش طرح خواست تا در مدت یک ماه اعتبار مورد نیاز را از محل منابع داخلی و شهرستانی برای اجرا طرح فراهم کنند.

وی گفت : استانداری ، نیروی انتظامی ، اداره کل اطلاعات ، سپاه ، شهرداری ها و مرکز کنترل ترافیک در آینده نزدیک از خدمات این سامانه بهره مند خواهند شد.

سالانه دهها میلیون مسافر و گردشگر از مناطق مختلف کشور و از طریق جاده کندوان ، هراز و فیروزکوه در غرب ، جاده خراسان در شرق و کیاسر در جنوب به منظور استفاده از مواهب طبیعی وارد مازندران می شوند.

شهرهای مازندران در تعطیلات نوروزی امسال نیز بر اساس اعلام منابع رسمی پذیرای حدود 10 میلیون مسافر و گردشگر بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.