پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساماندهی پرونده‌های اجرای احکام، در دستور کار قرار گیرد

0

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: تیراندازی و قاچاق سلاح و مهمات موجبات نگرانی را فراهم آورده که برای آنها برنامه ویژه و مورد به مورد داریم.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، محمد رزم در جلسه شورای قضایی استان لرستان که با حضور ذبیح الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان (ع) و امام سجاد (ع) اظهار کرد: همه انسانها و بشریت مدیون امام حسین (ع) هستند و این بزرگوار تمام هستی خود را به میدان آورد.

رزم در ادامه با بیان این موضوع که شورای قضایی به منظور ایجاد وحدت در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه تشکیل می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

رییس شورای قضایی استان لرستان به مهمترین برنامه‌های آیت الله رییسی در طرح تحول قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در راستای این اهداف و برنامه‌ها گام های مفید و کاربردی را برداریم.

وی به تلاش در جهت رفاه کارکنان دستگاه قضایی در استان لرستان اشاره کرد و افزود: ۴۶ درصد از پست های قضایی و ۵۶ درصد از پست های کارمندی دستگاه قضایی در استان بدون تصدی هستند که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رزم به تلاش مجدانه در راستای پیگیری مسایل عمرانی در دادگستری و سازمان های تابعه استان اشاره و یادآور شد: پرونده‌های موجود در اجرای احکام دارای حجم بالایی هستند که باید ساماندهی شوند و در جهت کاهش آنها تلاش کنیم.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان لرستان به مسئله تیراندازی و قاچاق سلاح، مهمات و مواد مخدر اشاره کرد و گفت: این مسائل موجبات نگرانی را فراهم آورده است که برای آنها برنامه ویژه و مورد به مورد داریم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.