پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سال ۹۸ حدود ۲ هزار واحد صنعتی راکد به مدار تولید بر می گردند

0

رضا رحمانی روز جمعه در حاشیه افتتاح نخستین واحد صنعتی تولید محصولات آشپزخانه و ساختمانی با تکنولوژی نوین کشور در شهرک صنعتی نکاء در شرق مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از این واحدهای صنعتی راکد از جمله ۷۰ واحد در استان مازندران وارد مدار تولید شده اند.

وی گفت: با برنامه ریزی، بقیه واحدهای راکد نیز با همکاری و مساعدت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به مدار بر می گردند و این کار باعث بازگشت نیروی انسانی به اشتغال می شود.
وزیر صنعت افزود: راه اندازی واحدهای صنعتی و در مجموع فعالیت اقتصادی در شرابط فعلی به مثابه جنگ اقتصادی و عملیات های پیروزمندانه و کارکرد بسیجی است و همه ما باید به کارآفرینان به عنوان پیشگامان این خط مقدم جنگ اقتصادی کمک کنیم.
رحمانی تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان های کشور را راهکاری مناسبی برای حمایت از تولید و برگشت واحدهای مشکل دار به چرخه تولید بیان کرد .
وزیر صنعت اولویت کاری وزارتخانه متبوع خود را در سال جاری رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به خصوص واحدهای راکد و نیمه فعال دانست و از رسانه ها از جمله رسانه ملی خواست تا واحدهای بزرگ صنعتی را که بازگشت به تولید داشتند در شرایط فعلی به مردم به خصوص جوانان معرفی کنند.

رحمانی گفت: معرفی این واحدهای فعال به مردم باعث ایجاد روحیه نشاط و امید در بین آنان بویژه جوانان خواهد شد.

وزیر صنعت همچنین پیش از افتتاح این واحد صنعتی از شرکت سهامی چوب و کاغذ مازندران واقع در شهر ساری بازدید کرد.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.