پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سازش با غرب به جایی نمی‌رسد/ خط تفکر انقلاب غرب‌ستیزی و آمریکاستیزی است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، با تاکید بر رعایت تقوا و التزام به دستورات الهی، اظهار کرد: باید زندگی را پاک و براساس رهنمودهای خداوند مدیریت کنیم.

وی گفت: انسان باتقوا خدا برای او از خودش مهم‌تر است، نمی‌بیند خودش چه چیزی می‌خواهد بلکه در همه امور می‌بیند خدا چه چیزی می‌خواهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه مدیریت کار خود و خودمان را به خداوند بسپاریم، خاطرنشان کرد: باید بدانیم خودنمایی، منت گذاشتن و بی‌تقوایی عبادت را فاسد می‌کند.

این مسؤول با اشاره به اهمیت بالای رضایت و رضوان الهی، اضافه کرد: اینکه خانه ابدی آخرت آباد شد خیلی بهتر است تا خانه فانی دنیا آباد شود؛ اینکه خداوند اعمال چه کسانی را قبول می‌کند کسی که به سفارش خداوند توجه می‌کند.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه با تقوا تمام اعمال‌مان را به سمت قبولی  خداوند و ولی خدا سوق دهیم و در این مسیر گردن‌کشی نکنیم، یادآور شد: اصل ایمان این است که در برابر امر خدا بهترین تصمیم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز سالروز انتصاب مقام معظم رهبری از سوی امام راحل به امامت جمعه تهران است، تصریح کرد: روز یک‌شنبه سالروز وفات حضرت ام‌البنین است، کسی که بالاخره خلا وجود حضرت فاطمه زهرا(س) را اگر بگوییم پر کرده، اغراق کردیم اما در عین حال خیلی توانست به آن جایگاه نزدیک شود و واقعا مقام شامخی در تزد خداوند دارد و خود و فرزندان خود را کنیز فرزندان حضرت فاطمه به حساب می‌آورد. 

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: باید در برابر عظمت مادران شهدا سر تعظیم فرود آوریم و خوش به حال‌شان همسان حضرت ام‌البنین شدند و فرزندان خود را در راه خداوند فدا کردند.

این مسؤول با اعلام اینکه روز یک‌شنبه هفته آینده سالروز فرار شاه خائن بود، افزود: با تند شدن جریان انقلاب اسلامی این نوکر دست‌نشانده مملکت را گذاشت و رها کرد، زمانی‌که تاریخ مصرف‌شان گذشت اینگونه دربه در می‌شوند و آنها نوکران خود را اینگونه رها می‌کنند.

محمدی‌لائینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی در جمع مردم قم که برای ما ملاک و معیار است، اظهار کرد: در طول این ۴۳ سال هر جا پیشرفت و حرکتی کردیم محصول روحیه و مجاهدت افراد مومن و انقلابی بوده و هر جا کار زمین مانده پای فرصت‌طلبی، فساد، اشرافی‌گری و نگاه‌های غیرانقلابی در میان است که باید بدانیم خط تفکر سازش با غرب و غرب‌گدایی زاینده انقلاب نیست بلکه خط تفکر انقلاب غرب ستیزی و آمریکاستیزی است.

وی با اشاره به اهمیت بالای انتخابات و انتخاب درست، گفت: مقام معظم رهبری در آخرین روزهای دولت دوازدهم فرمودند، این هشت سال تجربه و عبرتی است که برای اینکه اعتماد به غرب نتیجه ندارد پس ما باید حواس‌مان جمع باشد و بدانیم خط سازش با غرب به جایی نمی‌رسد.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.