پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| 5000 سبد کالا میان نیازمندان مازندران توزیع می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی مازندران، رضا آزادی کناری اظهار داشت: ارزش تقریبی هر یک از این بسته‌ها بیش از 135 هزار تومان بوده و برای مجموع پنج هزار بسته بیش از 680 میلیون تومان اعتبار لحاظ شد.

وی افزود: 25 درصد از سرجمع اعتبار تهیه این بسته‌ها توسط آستان قدس رضوی و مابقی با همت کمیته امداد امام خمینی، خیران، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه تهیه شده و با نام مبارک امام رئوف در شهرستان‌های مازندران توزیع می‌شود.

آزادی کناری یکی دیگر از برنامه‌های ویژه نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران در ایام ماه مبارک رمضان را اطعام دهی به ایتام و نیازمندان اعلام و تصریح کرد: مراسم اطعام دهی و سفره افطار در 18 شهرستان مازندران انجام شده و در روزهای آینده نیز صورت خواهد گرفت.

مسئول امداد مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: بیش از چهار هزار نفر از ایتام در این برنامه‌ها اطعام دهی خواهند شد و هزینه برگزاری 18 افطاری بیش از 50 میلیون تومان بوده که با همت آستان قدس و خیران صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: مراسم افطاری برای 400 نفر از ایتام مرکز استان، جمعه 11 خرداد در حسینیه عاشقان کربلای ساری و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، معاون برنامه‌ریزی آستان قدس رضوی و برخی مسئولان استانی برگزار می‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.