پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| قانون مالیات بر ارزش افزوده در بازار به صورت آرام انجام شود

0

عباس رمدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، بر احقاق حقوق اصناف در وضع مالیات با توجه شرایط اقتصادی فعلی در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: جامعه اصناف کشور همواره تابع قانون است و در جهت تقویت اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعف دارد.

وی افزود: دولت باید در شرایط کنونی که بازار دچار التهاب است با انعطاف بیشتری در اجرای قانون مالیات ارزش بر افزوده برخورد کند.

این فعال بازار و اصناف کشور با بیان اینکه چرخه اقتصاد کشور توسط عموم بازاریان و اصناف به حرکت در می آید، تصریح کرد: اگر دولت بخواهد بدون در نظر گرفتن ملاحظاتی در اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده برای کسبه اقدام کند باید در انتظار تعطیلی یکی پس از دیگری واحدهای صنفی در کشور باشیم.

رمدانی با اعلام لزوم رایزنی معتمدان بازار و اصناف برای متقاعد کردن تصمیم‌سازان حوزه مالیاتی کشور، گفت: نقش نمایندگان مجلس به عنوان منتخبان آحاد جامعه برای حفط ثبات بازار در راستای رفع مشکل اساسی اصناف در حوزه مالیاتی مهم و تاثیرگذار است.

نماینده مازندران در اتاق اصناف ایران تاکید کرد: نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم و شاهد ورشکستگی و ضرر و زیان بازاریانی باشیم که به گواه همگان چرخه اقتصاد کشور مرهون آنان بوده و در همه صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس پیشگام بوده و هستند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.