پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهردار کیاسر منصوب شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، امروز چهارشنبه 9 خداد 1397 دکتر اسلامی، استاندار مازندران طی حکمی رسماً دکتر همت محمدنژاد را به عنوان شهردار کیاسر منسوب کرد.

محمد اسلامی در زمان اهدا حکم شهردار کیاسر خطاب به وی گفت: شهر کیاسر را برای یک زندگی مطلوب برای شهروندان و گردشگران مهیا کنید و باید به مردم محروم و شایسته کیاسر خدمات قابل توجه ارائه شود.

وی افزود: فرصت و ظرفیت فراوانی در شهر کیاسر وجود دارد که باید شناسایی و از این فرصت برای عمران و آبادانی شهر استفاده کرد.

استاندار مازندران بر حضور مدیران در محل خدمت تاکید کرد و گفت: برای جلب سرمایه‌گذاران به منظور کاهش دغدغه مردم باید تلاش بیشتری کرد.

وی مقابله جدی با ساخت و ساز غیرمجاز را متذکر شد و افزود: کیاسر باید با مدیریت مناسب متحول شود و عقب ماندگی کیاسر جبران شود.

اسلامی از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خواست تا در تهیه طرح جامع کیاسر مساعدت ویژه کرده تا شهردار بتواند با برنامه مشکلات مردم را برطرف کند.

استاندار مازندران از شهردار کیاسر خواست تا فرصت خدمت را قدر بداند و با تلاش شبانه‌روزی اعتماد مردم را جلب کرده و زمینه توسعه و عمران شهری، زیباسازی و امکانات رفاهی و تفریحی را فراهم کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.