پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری|مراسم سالگرد شهیدان عبوری در ساری برگزار شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، بیست و دومین سالگرد شهیدان محمد علی، ابوالقاسم و حجت الله عبوری شامگاه شهادت مولای متقیان عالم با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با حضور استاندار مازندران و شخصیت‌های استانی و شهرستانی در حسینیه شاهزاده حسین ساری برگزار شد.

حجت الاسلام صمدی آملی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم با تسلیت شهادت امیرمومنان علی (ع)، اظهار داشت: شهدا با تاسی از قیام امامان معصوم توانستند حماسه ای بزرگ خلق کنند و حماسه ساز شوند.

وی با بیان اینکه تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت سبب ماندگاری اسلام و انقلاب شده است، افزود: حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان در طول دوران‌های انقلاب و دفاع مقدس برای تثبیت نظام اسلامی موثر بوده است.

صمدی آملی با اشاره به اینکه شهیدان عبوری نقش اساسی در مبارزات انقلابی شهر ساری و مازندران داشتند، تصریح کرد: باید وامدار ارزش‌های ایثار و شهادت باشیم.

وی با بیان اینکه مازندران همواره با تقدیم شهدا حماسه ساز عرصه‌های مختلف دینی و عقیدتی بوده است، افزود: ایران اسلامی با وجود شهدا، استواری مضاعفی را هر روز خواهد داشت.

مراسم شهادت شهیدان عبوری با احیا مراسم شب قدر در حسینیه شاهزاده حسین ساری ادامه یافت.

به گزارش تسنیم، برادران شهید عبوری که در فاصله 50 روز در بهار 65 به شهادت رسیدند که شهیدان محمد علی و ابوالقاسم در منطقه فاو در فروردین و اردیبهشت 65 و حجت الله عبوری در تاریخ 21 خرداد 65 به دست منافقان در ساری به شهادت رسید.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.