پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت فیلم کوتاه با عنوان”نقطه سر خط”در قائمشهر

0

مدیر آموزشگاه سینمایی جامعه امروز قائمشهر از ساخت فیلم کوتاه با عنوان”نقطه سر خط”در قائمشهر و ارسال آن به”جشنواره رشد”خبر داد.

علی رضا کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حوزه کودک و نوجوان تنها جشنواره موجود جشنواره رشد است، اظهار کرد: هدف از تولید این فیلم شرکت در”جشنواره بین المللی فیلم رشد”است اما این فیلم به جشنواره‌های همسویی مانند جشنواره بین المللی پیامبراعظم و جشنواره آسیب های اجتماعی نیز ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال‌هاست که نه تنها قائمشهر بلکه مازندران هم نماینده‌ای در این جشنواره که می‌تواند معضلات این قشر را بخوبی انعکاس دهد، نداریم، تصریح کرد: امسال با یک برنامه از پیش تعیین شده وبا هماهنگی اداره آموزش و پرورش قائمشهر، طرح اولیه را ارائه و اقدامات آغاز شد.

این مدیر آموزشگاه سینمایی در قائمشهر خاطرنشان کرد: از مدت‌ها پیش اقدامات اولیه ازجمله نگارش فیلمنامه و امور مربوط به پیش تولید را آغاز کردیم و راهی جزء ادامه مسیر نداشتیم اما این بار بدون هیچگونه حمایتی از هیچ نهاد حقیقی یا حقوقی ادامه دادیم.

کریمی افزود: این فیلم مستند داستانی اما با ساختاری بسیار نو است، در ابتدا بیننده وارد فضای یک داستان می‌شود، دختران برگزیده مسابقات فرهنگی هنری در مدرسه به اردویی اعزام می‌شوند که مرور اتفاقات فیلم بیننده را وارد فضای مستند می‌کند.

وی ادامه داد: بیش از هرچیز عدم حمایت مالی و تاکتیکی از هنرمندان حوزه سینما است که افراد مستعد را از شهر ما دور می‌کند و به سمت پایتخت سوق می‌دهد که افتخاراتشان نیز نصیب پایتخت نشینان است.

مدیر آموزشگاه سینمایی جامعه امروز تصریح کرد:  خودم را موظف می‌دانم که به بچه‌های شهرم برای رشد و دیده شدن کمک کنم اما اینکار تنهایی وبادست خالی ممکن نیست.

کریمی در مورد عوامل فیلم جشنواره رشد گفت: این فیلم به تهیه کنندگی مریم غلامی، نویسنده و کارگردان علیرضا کریمی، دستیارکارگردان سیدمهدی حسینی، تصویربرداری احسان مدد، صدابردار امیرمحسن نبی زاد، مدیرتولید طاهر صالحیان، مدیرصحنه غزاله نوریان، منشی صحنه الهه حسینی، مدیرتدارکات پویا بکتاش انجام و برگزاری این جشنواره در اردیبهشت ۹۹ خواهد بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.