پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت سالن ورزشی در مناطق محروم چهاردانگه ساری در الويت است

ساخت سالن ورزشی در مناطق محروم ساری در الویت این اقدام بود و با توجه به اینکه 20حوزه محلات در شهرستان داریم و ساخت و احداث سالنهای ورزشی تحت عنوان” سالن های ورزشی صالحین ” در روستاهایی که حوزه مقاومت دارند در دستور کار ما قرار دارد.

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از خبرگزاري بسيج استان مازندران، سرهنگ پاسدار غلامرضا شریعتی در نشست خبری و جلسه هم اندیشی به مناسبت هفته دفاع مقدس که در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه ساری برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و صاحبان قلم فعال در عرصه دفاع مقدس اظهار داشت: خلق 8سال دلیرمردی و ایستادگی در برابر دشمن نتیجه حضور تمامی آحاد و اقشارمردم بوده است .

 

فرمانده سپاه ناحیه ساری، در خلال اين نشست و در پاسخ به سوال خبرنگار بشارت نیوز درباره ساخت سالن ورزشی در مناطق محروم  چهاردانگه ساری که شهیدانی زیادی نیز به استان تقدیم کردند ابراز داشت: ساخت سالن ورزشی در مناطق محروم ساری در الویت این اقدام بود و با توجه به اینکه 20حوزه محلات در شهرستان داریم و ساخت و احداث سالنهای ورزشی تحت عنوان” سالن های ورزشی صالحین در روستاهایی که حوزه مقاومت دارند در دستور کار ما قرار دارد.

 

وی افزود: در سپاه ناحیه ساری ساخت و احداث  20سالن ورزشی پیش بینی شده  تعدادی سالن در برخی مناطق مانند تلمادره ساری و نیز روبروی کارخانه چوب و کاغذ مازندران بهره برداری شده و بیش از 6سالن نیز بهره برداری می شود و 9سالن نیز در حال ساخت می باشد.

 

گفتني است كه سالن سرپوشیده چند منظوره بسيجيان در روستاي وري و اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید توکلی در روستاي وناجم، دو پروژه ای است که فردا چهارشنبه 2 مهر 1393 به مناسبت هفته ی دفاع مقدس در بخش چهاردانگه افتتاح خواهد شد.

 

1 نظر
  1. rahmati می گوید

    اگه تو کیاسر یه استخر خوب بخوره جواب میده از شما خواهشمندیم تواین زمینه تلاش کنین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.