پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رینگ شهری نشتارود تکمیل شود/ دهیاران بنگاهدار شدند

0

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسینی جو پیش ازظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان مازندران در کمپینگ قو کلارآباد ضمن قدر دانی از شیوه مدیریت اجتماعی و توسعه محور استاندار مازندران گفت: مهمترین موضوعی که باید مورد توجه همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها قرار بگیرد، مسائل اجتماعی است.

حسینی جو خواستار بازنگری برخی قوانین منطقه مانند قانون ساخت و ساز، قانون تبصره ۱ ماده ۱ اراضی و بهداشت و درمان شد و افزود: قوانین فعلی در این زمینه‌ها پاسخ گوی نیازهای منطقه نبوده و اگر در آینده‌ی نزدیک بازنگری نشده و تغییر نکنند، در ۲۰ سال آینده دچار یک دور تسلسل باطل می‌شویم.

وی با بیان اینکه کارخانه کمپوست تنکابن مراحل پایانی ساخت خود را می‌گذراند، اضافه کرد: زباله و شیرابه‌ی ان در مازندران تبدیل به بحران شده و در ساخت این کارخانه‌ها باید تسریع شود.

نماینده عالی دولت در تنکابن خواستار توجه و تسریع در ساخت رینگ شهری نشتارود شد و آن را کریدور شمال کشور خواند.

حجت الاسلام سید مهدی هدایتی امام جمعه تنکابن با اشاره به ظرفیت بی نظیر ساحل و دریا اظهار داشت: معرفی این ظرفیت و انجام اقدامات فرهنگی در ساحل دریا یک ضرورت جدی است.

هدایتی با اشاره به نامناسب بودن ساختمان مجتمع فرهنگی امام تنکابن بیان داشت: این ساختمان که نیاز ضروری تنکابن هم است نیازمند ۴ میلیارد تومان اعتبار بوده و بایستی به آن توجه ویژه شود.

خطیب جمعه تنکابن ضمن انتقاد از وضعیت اسفبار کتابخانه های این شهرستان در بخش دیگر سخنان خود خواستار توجه به وضعیت بیمه‌ی خانواده‌های شهدا و جانبازان شد.

این مسئول وضعیت و شیوه کمک به اعزام کاروان راهیان نور در تنکابن را هم نامناسب خواند و افزود: برگزاری این رویداد فرهنگی و شیوه کمک به آن نیازمند بررسی و عنایت ویژه است.

هدایتی با اشاره به کمبود سرانه درمان در تنکابن خواستار توجه به تکمیل و تسریع در ساخت بیمارستان فوق تخصصی این شهرستان هم شد و خاطرنشان کرد: تنکابن فقط دارای یک بیمارستان دولتی بوده که پاسخگوی نیازهای درمانی مردم این شهرستان نیست.

وی با اشاره به سیل سال ۹۷ و خسارت وارده به روستاها از استاندار خواست تا ترتیبی اتخاذ شود که عوائد رودخانه‌ها صرف آبادانی همان روستاها شود.

امام جمعه تنکابن همچنین خواستار بازنگری طرح هادی روستاها شده و آن را مشکل آفرین خواند و از بنگاه داری بیشتر اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران هم گلایه کرد و این موضوع را فساد آور برشمرد.

وی از مسئولان خواست تا این موضوع را بررسی کرده و جلوی بنگاه داری شورا و دهیاران را بگیرند.

کد خبر 4958212
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.