پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رکورد شکنی نساج ها و رونمایی از ترکیب ۵ نفره داوری

0

 به گزارش خبرنگار مهر ،  ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پس از بازسازی در بازیهای شروع لیگ برای حدود ۱۵هزار نفر ظرفیت سازی شده بود و با توجه به اعلام زمان بازی در ساعت۱۷ که امکان حضور تماشاچیان بیشتری در ورزشگاه شهید وطنی فراهم کرده بود، کانال رسمی باشگاه نساجی مازندران تعداد تماشاچیانی که از این بازی استقبال کردند، حدود ۲۰هزار نفر تخمین زد.

-در بازی های گذشته تیمی نساجی تا ۱۳هزار نفر نیز تماشاچیان در ورزشگاه پیر شهر خسته استقبال کرده بودند. تماشاچیان تراکتور سازی تبریز که تعداد آنها بیش از ۳۰۰ نفر بوده در ضلع مخصوص تماشاچیان میهمان ورزشگاه به شدت تیم محبوبشان را تشویق می کردند.

همچنین در این دیدار، نخستین بار تیم داوری ۵ نفره درقائمشهر در جریان بازی نساجی و تراکتور سازی رونمایی شد.

محمدعباس زاده مهاجم مازندرانی تیم نساجی که به علت مصدومیت در لیست هفته های اخیر تیمش غایب بود، بازی تیمش برابر تراکتور سازی را در کنار خبرنگاران و از جایگاه رسانه ها دیدن کرد.

” آرفانگ دافه” مهاجم جدید نساجی که نیم فصل دوم با نظر جلالی سرمربی این تیم به قائمشهر آمده بود در اواخر نیمه نخست مسابقه به جای” امیدسینگ ” وارد زمین شد. محمد دامادی یکی از نماینده های مردم ساری در مجلس شورای اسلامی به همراه حسین زادگان مدیرکل ورزش وجوانان مازندران میهمان ویژه این بازی بودند.

پس از گل تساوی بخش تیم نساجی توسط” رحمان جعفری” دقیقه۷۳ به تیم تراکتور، تماشاگران قائمشهری غرق در شادی شدند و با روشن کردن نور موبایل ها در  ورزشگاه زیبایی خاصی به دیدار دو تیم بخشیدند.

بنرهایی با مضمون های ۲۲بهمن و دعوت های مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب امروز در قسمت های مختلف ورزشگاه شهید وطنی نصب شده بود.

دیدار دو تیم نساجی مازندران و تراکتور سازی تبریز در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با تساوی یک بریک خاتمه یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.