پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روند ساخت خانه مسکونی برای خانواده سه معلول اروتی

ساخت منزل مسکونی برای این خانواده محترم و نیازمند اروتی که در ایام دهه فجر در سال ۱۳۹۴ کلنگ آن به زمین زده شده بود با جدیت و با روند خوبی در حال آماده سازی می باشد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، روند ساخت خانه مسکونی برای خانواده سه معلول روستای اروت که از چند ماه پیش آغاز شده بود با جدیت و پیگیری خانم علیزاده، مسئول موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) بخش چهاردانگه در حال انجام است.

 

مسئول موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) بخش چهاردانگه در این باره در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: ساخت منزل مسکونی برای این خانواده محترم و نیازمند اروتی که در ایام دهه فجر در سال ۱۳۹۴ کلنگ آن به زمین زده شده بود با جدیت و با روند خوبی در حال آماده سازی می باشد.

 

علیزاده در مورد وضعیت ساخت این منزل مسکونی گفت: خوشبختانه مراحل اولیه و اصلی اسکلت بندی بتنی آماده شده و طی یکی دو روز آینده سقف آن نیز بتن ریزی خواهد شد.

 

مسئول موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) ضمن تشکر فراوان از مدیر محترم موسسه خیریه فردای بهتر ادامه داد: برای تسریع در روند ساخت این منزل مسکونی آقای احمدی فولادی مدیر محترم موسسه خیریه فردای بهتر مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تقبل کرده اند که از ایشان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

خانم علیزاده ادامه داد: ان شاء الله به یاری خداوند و همکاری و مسائدت خیرین عزی تا ایان شهریور ساخت این منزل به پایان رسیده و این خانواده محترم در این منزل مستقر خواهند شد.

 

وی در مورد وضعیت این سه کودک معلول به خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: خوشبختانه از زمانی که این خانواده به ساری منتقل شده و این سه کودک عزیز زیر نظر فیزیوتراپ هر سه شنبه کار درمانی انجام می دهند وضعیت بسیار مناسب تری دارند. کودکان هم به مدرسه رفته و خوشبختانه علاقه به درس و تحصیل هم از خود نشان می دهند.

 

مسئول موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) بخش چهاردانگه با تشکر از همه ی مردم و خیرین و مسئولانی که در این راه کمک و یاری رساندند از همه ی عزیزان و مردم نوع دوست برای ادامه کمک و یاری شان برای ساخت این مسکن برای این خانواده ی نیازمند و برای دیگر اقدامات خیریه درخواست کمک کرده و دست یاری دارز کرده تا بتوانند خدمات بهتری برای منطقه محروم بخش چهاردانگه ارائه کنند.

 

خانم علیزاده در پایان در مورد چگونگی کمک و یاری مردم عزیز گفت: افراد خیر و مردم نوع دوست عزیز میتوانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۸۴۱۵۰۳۰۰۵ و نیز شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۲۲۱۹۹ نزد بانک ملی به‌ نام موسسه خیریه خیمه ‌گاه اهل ‌بیت چهاردانگه واریز نمایند.

 

 manzel-2 manzel-3 manzel-4

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.