پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رودخانه تلار طغیان کرد/ ترکیب بحران ها در سوادکوه

0

سعید یزدانی، در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با بارندگی‌های اخیر و وضعیت شهرستان سوادکوه با بیان اینکه وضعیت شهرستان رضایت‌بخش نیست، گفت: از ۴ صبح بارندگی شدید شروع شده و تاکنون ادامه دارد و این امر موجب طغیان رودخانه تلار شده است و با توجه به اینکه این رودخانه از میان شهر پل‌سفید و زیراب می‌گذرد، طغیان آب وارد کوچه، معابر و خانه‌های مردم شده و خانه‌ها و لوازم آنها آسیب دیده است.

فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان اینکه بحران در سوادکوه ترکیبی بوده و در پایین دست شاهد بارش باران و در بالادست شاهد بارش برف هستیم، افزود: محور اصلی شهرستان باز بوده و در محورهای فرعی در جایی که شاهد بارش برف هستیم، محور بسته بوده اما دیگر محورهای فرعی باز است.

وی با بیان اینکه از شب گذشته تاکنون حدود سه دستگاه خودرو به دلیل سقوط سنگ آسیب دیده، عمده مشکلات محور اصلی را در منطقه جوارم عنوان کرد و ادامه داد: در این منطقه ریزش و رانش داشته‌ایم و درختان جنگلی وسط جاده افتاده‌اند اما لودر و بیل مکانیکی در کنار جاده مستقر هستند و هر آن ریزش‌ها را جمع می‌کنند.

یزدانی در رابطه با توقف حرکت قطار در مسیر ریلی این شهرستان، با اشاره به خالی شدن زیر ریل در یک نقطه، گفت: مسافران در ایستگاه شهر پیاده شدند و همه آنها با اتوبوس منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به استقرار تیم‌های امدادی در مکان‌های مشخص شده و تقسیم‌بندی آنها، از در کنترل بودن بحران خبر داد و گفت: تیم‌های امدادی با تجهیزات خود در حال تخلیه آب از خانه‌ها و معابر هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.