پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رقابت «۶»های سابق استقلال در مازندران و تلاش برای هت تریک پیروزی

0

به گزارش خبرنگار مهر، اگر تاریخ باشگاه استقلال را مطالعه کنیم و بازیکنان برجسته این تیم را مشخص کنیم، محمود فکری کاپیتان پیشین این تیم که سالهای زیادی با پیراهن شماره ۶ در مرکز میدان این تیم جنگید، دوید، تلاش کرد و خاطرات خوشی برای هواداران این تیم خلق کرد و یکی از معدود بازیکنانی بود که لقب «باتعصب» را از هواداران استقلال گرفت و رکوردهای زیادی از جمله رکورد بیشترین تعداد بازی و بیشترین فصل حضور در استقلال را دارد، یکی از شاخص ترین هاست.

جواد نکونام اگر چه در سال حضور و تعداد بازی با پیراهن استقلال از محمود فکری عقب تر است، اما وی نیز یکی از برجسته ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است که مثل فکری با پیراهن شماره ۶ در مرکز میدان آبی ها خوش درخشید. 

دو هافبک و دو شماره ۶ سابق آبیها حالا روی نیمکت دو تیم قرمز پوش لیگ برتری نساجی و فولاد هستند و امشب باید در حالی یکدیگر را ملاقات کنند که هر دو تیم، دو بازی قبلی را با پیروزی پشت سر گذاشته و امشب به دنبال سومین پیروزی متوالی خود بعد از کرونا هستند.

محمود فکری که به تازگی هدایت قائمشهری ها را در دست گرفته در دو تجربه اول نیمکت نشینی اش برای این تیم دو بار پیاپی در تبریز به میدان رفت و هر دو تیم تراکتور و ماشین سازی را خارج از خانه مغلوب کرد تا شروعی طوفانی با نساجی داشته باشد. فکری که تیمش با ۲۶ امتیاز در میانه جدول است، دغدغه فکری چندانی ندارد اما انگیزه او برای اولین پیروزی در اولین بازی خانگی و سومین پیروزی متوالی با تیم جدیدش بسیار زیاد است.

شرایط جواد نکونام اما با فکری متفاوت است. نکو بر خلاف فکری از ابتدای فصل هدایت سرخ پوشان اهوازی را در دست گرفت و با این تیم فراتر از انتظار نتیجه گرفت تا جایی که امروز فولادی ها نه تنها برای کسب سهمیه تلاش می کنند، بلکه حتی شانس تکیه زدن بر سکوی نایب قهرمانی لیگ را هم دارند. 

نکونام و تیمش نه تنها در هر دو بازی نخست خود بعد از تعطیلات کرونایی دو پیروزی متوالی و با ارزش مقابل استقلال و ماشین سازی به دست آوردند و حالا با ۳۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند، بلکه پیش از تعطیلات کرونا هم توانسته بودند شاهین بوشهر، پیکان و شهر خودرو را شکست دهند تا امشب با ۵ پیروزی متوالی به دیدار نساجی بروند. هرچند فولادی ها حالا بیشتر از همیشه درگیر کرونا هستند و امشب تیم نصفه و نیمه ای را در قائمشهر به میدان می فرستند، اما در صورت پیروزی در این بازی ششمین برد متوالی خود را جشن می گیرند که این می تواند رکورد جالبی برای این تیم باشد.

جواد نکونام و محمود فکری که از مربیان خوب، جوان و آینده دار لیگ برتری هستند، بی تردید از شانس بالایی در آینده نه چندان دور برای نشستن روی نیمکت تیم استقلال به عنان سرمربی برخوردار هستند.

دیدار دو تیم نساجی و فولاد امشب و از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز می شود.

کد خبر 4966003
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.