پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رفع چالش‌های توسعه مازندران نیازمند کلان‌نگری است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  منصورعلی زارعی در گفت‌وگویی با  خبرنگار فاس در ساری با بیان اینکه برای عبور از چالش‌ها و مشکلات زیرساختی در روند توسعه مازندران نیازمند نگاه نو و کلان‌نگری و ریشه‌ای به مسائل است، اظهار کرد: در این زمینه تعامل دو سویه مسؤولان اجرایی و تقنینی اهمیت دارد.

وی گفت: انباشت مشکلات و حل نشدن آنها آسیب بزرگی به مصالح پایدار مازندران وارد می‌کند، ظرفیت نخبگانی و مدیریتی استان باید برای چاره‌اندیشی مشکلات مازندران طرح‌های محوری ارائه کند.

زارعی با تاکید بر عزم واراده مجمع نمایندگان مازندران برای برداشتن گام‌های اساسی در این باره افزود: مجمع نمایندگان مازندران با دقت نظر و همه جانبه‌نگری دلایل مشکلات، زمینه‌ها و نیز توانایی‌های موجود در مسیر توسعه استان را بررسی و احصا کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم فرصت‌های پیشتازانه مازندران در بخش کشاورزی، جنگل و صنعت و دریا را یادآور شد و گفت: مازندران در بخش کشاورزی با تولید سالانه ۷.۵ میلیون تن تولیدات زراعی و باغی به‌عنوان پیشران توسعه در سطح ملی قابلیت عرض اندام دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به رویکرد حل مسئله خانه ملت خاطر نشان کرد: مجلس یازدهم رویکرد تعاملی با دولت برای هم‌افزایی در مسیر توسعه پایدار و همه جانبه را در دستور کار دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم با تاکید بر تنگناهای معیشتی و اقتصادی به‌عنوان مهمترین چالش‌های کنونی عرصه اقتصاد اضافه کرد: مجلس با کمک نخبگان، اندیشمندان دانشگاهی و خبرگان اجرایی رهیافت مطالعاتی در زمینه توسعه کلان ملی را تدوین کرده است.

 /۸۶۰۴۸/ج

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.