پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رسانه انقلابی خنثی نیست/مطالبه گری وظیفه اصلی

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین تسخیری عصر یکشنبه در نشست شورای بسیج رسانه استان به نقش رسانه انقلابی اشاره کرد و افزود: اگر کسی در موضع سیاسی برخلاف مشی نظام و انقلاب عمل می‌کند باید رسانه چهره واقعی آن را نشان ملت بدهد لذا اگر کسانی که تا دیروز و امروز دولت‌ها در دستشان بودند و نتوانستند خدمت صادقانه برای ملت و مردم داشته باشند و امروز انگشت اشاره شأن به سمت رهبر معظم انقلاب می‌برند اینجاست که رسانه انقلابی می‌بایست چهره واقعی این افراد را به ملت نشان بدهد.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح براینکه رسانه انقلابی باید بگوید امثال موسوی خوئینی‌ها چه کسانی هستند، ادامه داد: فردی که در اکثر فتنه‌ها نقش اساسی داشت و پشت پرده خیانت‌ها به نظام اسلامی بود؛ لذا رسانه باید تبیین کننده باشد که این فرد چه کسی است و از کجا خط می‌گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه رسانه انقلابی چهره‌های واقعی خائنان و خادمان به نظام را به مردم معرفی کند، یادآور شد: رسانه تبیین کننده است و باید عملکرد غلط دولت‌ها را به نقد بکشند.

به گفته حجت الاسلام تسخیری رسانه انقلابی رسانه خنثی نیست بلکه فعال بوده و باید در این عرصه‌ها ورود پیدا کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا درادامه با اشاره به اینکه رسانه انقلابی حزبی و جناحی عمل نمی‌کند، گفت: رسانه انقلابی به آرمان‌های انقلابی اسلامی می‌اندیشد و آن را ترویج می‌کند.

حجت الاسلام تسخیری نقش رسانه بسیج، نقش رسانه انقلابی است، ادامه داد: وجدان در رسانه بااهمیت است زیرا رسانه انقلابی نباید ساکت باشد و باید روحیه انقلابی گری داشته باشد لذا در این صورت جامعه پذیرای این رسانه است و همین رسانه دشمن زیاد دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا صبرو استقامت را فقط برای رزمندگان و مجاهدان ندانست و گفت: صبرو استقامت در جبهه رسانه هم هست، لذا حرف‌ها و قلم رسانه انقلابی دشمن را مأیوس می‌کند و باید این قلم را تقویت کرد.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با بیان اینکه دشمن درصدد سیاه نمایی با ابزار رسانه است، خاطرنشان کرد: دشمنی که به دنبال سیاه نمایی است و در حال القا به اینکه حکومت دینی قائل به حکومتداری نیست است، با توجه به اینکه کشور چهل سال در تحریم بوده وظیفه رسانه انقلابی تدافعی و همچنین تهاجمی عمل کردن درمقابل آن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی درگیر ضعف شدید اقتصادی هستند، تصریح کرد: در بحران اخیر نژاد پرستی رئیس جمهور فاسد آمریکا بر نوع مقابله با معترضان مهر تأیید می‌زند و عده‌ای رسانه‌های آمریکایی آن را پوشش می‌دهند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه امروز اروپایی‌ها به این نتیجه رسیدند که دنیا را بدون آمریکا باید اداره کرد، گفت: به گفته غربی‌ها امروز ایران اسلامی یک ابرقدرت در دنیا معرفی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه مشکلات کشور را ناشی از بی تدبیری و انتخاب غلط دانست و تاکید کرد: اگر کار به دست نیروهای جهادی مؤمن و انقلابی سپرده شد ما بر مشکلات فائق آمدیم اما آنهایی که تفکر غربی دارند باعث شدند که در عقب ماندگی قرار بگیریم.

حجت الاسلام تسخیری در پایان به اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات و مطالبه گری رسانه انقلابی هم اشاره کرد و گفت: دولت‌ها اقتصاد وابسته را دنبال می‌کنند و رسانه انقلابی باید جبهه عظیم مقابله با غرب را به تصویر بکشد.

کد خبر 4966664
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.