پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه اندازی اولین مرکز نیکوکاری مدادرنگی و معین الضعفا در مازندران

0

میثم معافی معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افتتاح اولین مرکز فرهنگی نیکوکاری در استان مازندران اظهار داشت: این مرکز ویژه دانش آموزی بوده و تمامی فعالیت‌های دانش آموزی استان با هماهنگی این مرکز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی در محل کانون فرهنگی رهپویان راه اندازی شده است، افزود: این مرکز در ۶۰۰ مدرسه دارای نماینده است و برخی از اعضای آن جزو نمایندگان مجلس دانش آموزی هستند.

همچنین رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با اشاره به راه اندازی اولین مرکز نیکوکاری، کارآفرینی و اشتغال معین الضعفا با هماهنگی جمعی از استادان دانشگاه‌ها و کارآفرین‌ها در استان راه اندازی شده است، افزود: این مرکز در سرفصل‌هایی برای توانمندسازی مددجویان، بازارسازی، کارآفرینی و پایدار سازی طرح‌ها، ایجاد مراکز بازارچه‌های فروش محصولات مددجویی و غیره فعالیت می‌کند.

وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش‌های مختلف برای دریافت مجوز و غیره تاکید کرد و گفت: همچنین ارائه آموزش‌های کارآفرینی، مشتری مداری، بازاریابی و استفاده از راهبران شغلی از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز است.

سال قبل ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در مازندران راه اندازی شده است.

کد خبر 5065648
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.