پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی مجدد کارخانه نساجی قائمشهر با ورود دستگاه قضایی مازندران

0

ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندان از ورود دستگاه قضایی استان به موضوع وضعیت کارخانه شماره یک نساجی قائمشهر خبر داد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمد صادق اکبری در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان درباره پیگیری وضعیت کارخانه نساجی شماره یک شهرستان قائمشهر در خصوص پیگیری وضعیت این کارخانه اظهار کرد: در راستای تاکید رییس قوه قضاییه برحمایت ازواحدهای تولیدی طی ۲ مرحله رییس دادگستری و دادستان شهرستان قائمشهر از کارخانه مزبور بازدید کرده و از نزدیک مشکلات، کمبودها و نواقص موجود در این کارخانه را مورد بررسی  قرار دادند.

وی تصریح کرد: دو جلسه با حضور نمایندگان دستگاه قضایی این شهرستان و اعضاء شورای تامین حوزه قضایی در راستای ساماندهی وضعیت کارخانه و رفع مشکلات کارگران برگزار شد و طی آن هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد:‌ تمامی دستگاه‌های موجود در کارخانه  لیست‌برداری و مقررشد دستگاه‌ها که قابلیت تعمیر و اورهال دارد، اقدام لازم صورت گیرد و مجددا استفاده و راه‌اندازی شود و آن بخش که قابل تعمیر و احیاء نیست در یک انبار جداگانه قرار داده وبا انجام مزایده و نظارت دادگستری  به فروش برسد.

اکبری گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد دستگاه‌های جدید جایگزین شوند و به کارگران نساجی هم تذکرات لازم در جهت احیاء نساجی و زنده نگاه داشتن کارخانه و استفاده بهینه وحداکثری داده شد.

 وی افزود: این امر بازتاب خوبی درمیان کارگران داشته و امید دوباره در میان کارگران زحمتکش برای  احیای دوباره و به اوج رسیدن این کارخانه ایجاد شده که با همت و تلاش همه مدیران این شهرستان و کارگران قابل اجرا است.

رییس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته و پیگیری‌های بعدی امید است کارخانه همانند سال‌های گذشته، مجدد سرپا و فعال شود.

اکبری یادآور شد: اقدامات خوبی در خصوص کارخانه نساجی مازندران معروف به کارخانه شماره ۳ انجام گرفته که ان شاالله با اتمام کارهای اولیه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.