پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران برگزار شد

0

ایسنا/مازندران راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرهای مازندران با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شده است.

در ساری آغاز راهپیمایی از میدان ساعت تا میدان امام خمینی (ره) بوده که سخنران دکتر سعید جلیلی عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران ویژه راهپیمایی در استان مازندران هستند.

مردم ولایت‌مدار و شهید پرور مازندران همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن را در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی برگزار کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح از محلات، خیابان‌ها و مساجد تمامی شهرهای مازندران شروع شده و راهپیمایان مازندرانی علی‌رغم بارش شدید باران و سرد بودن هوا، طبق برنامه اعلام شده در این راهپیمایی حضور پر شور دارند.

مسیرهای راهپیمایی مملو از جمعیتی است که دست‌ نوشته، پرچم و پلاکاردهایی با عنوان‌های حمایت از رهبری، استکبارستیزی و گرامیداشت جشن انقلاب در دست دارند و امروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها است و حضور مردم در فجر سلیمانی معنایی دیگر دارد.

ساری 

مردم حماسه ساز ساری با فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در طول مسیر راهپیمایی در حال ثبت خاطره‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی در این شهرستان هستند.

تنکابن

مردم همیشه در صحنه و شریف شهرستان تنکابن مانند هرسال با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سر دادن ندای الله اکبر و نوای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در یک هوای برف و بارانی عزم راسخ خود را برای بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیدند.

نوشهر

مردم ولایت مدار نوشهر در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با وجود بارش برف شدید با حضور پرشور خود راهپیمایی ۲۲ بهمن با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

امروز پیر وجوان، زن و مرد آمدند تا به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی بگویند همه یک قاسم  سلیمانی هستند و دشمنان نمی‌توانند خدشه‌ای به این اتحاد و همدلی بزنند.

محمودآباد

راهپیمایی با شکوه پیروزی انقلاب در محمودآباد آغاز شد.

این راهپیمایی با حضور  فرماندار محمودآباد علیرضا شریعت، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرستان و شهروندان فهیم و انقلابی محمودآباد در حال برگزاری است.

مردم شهر از کوچک و بزرگ با شعارهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا دوش به دوش هم یک دل و هم صدا فریاد برآورده و به فرمان رهبر انقلاب جامعه عمل پوشانده‌اند.

بابل 

مردم بابل نیز همانند سایر مردم شهرهای مازندران امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند تا باری دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری تجدید میثاق کنند.

فریدونکنار 

مردم انقلابی و همیشه در صحنه فریدونکنار نیز راهپیمایی خود را در این شهرستان آغاز کردند.

این شهرستان که همواره در صحنه های مختلف نظام و انقلاب در مازندران پیشرو بوده است بار دیگر با حضور مردم در این راهپیمایی انقلابی بودن خود را ثابت کرد.

قائمشهر

مردم انقلابی شهرستان قائمشهر یک صدا ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

نور 

مردم شهرستان نور نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند تا باری دیگر با آرمان های انقلاب، امام و رهبری تجدید میثاق کنند و مردم فهیم و ولایی این شهرستان بار دیگر خروشیدند و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.