پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس سازمان بسیج رسانه استان مازندران معرفی شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،مراسم تودیع حسن افشار و معارفه عبدالمهدی حق‌شناس پیش از ظهر امروز با حضور سرهنگ حسین محمد رضایی جانشین سپاه کربلای مازندران و محمود شالویی مدیرکل ارشاد استان مازندران برگزار شد.

حسن افشار رئیس سابق سازمان بسیج رسانه مازندران با اشاره به اینکه همه شهرستان‌های استان در قالب هزار و 66 نفر دارای 22 دفتر کانون بسیج رسانه بوده است اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه مازندران در سال 94 رتبه برتر را در کشور داشته است و این موفقیت در سال‌های بعد شامل حال سازمان بسیج رسانه مازندران شده است.

وی افزود: شبکه رسانه‌ای منسجم در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب باید تلاش شود و از همه فعالان رسانه‌ای استان و نمایندگان جامعه رسانه‌ای مازندران قدردانی می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 با ماهیت فرهنگی و ارزشی بر نظام سلطه پیروز شده است، افزود: بنای دشمنی با انقلاب اسلامی در یک روز پس از پیروزی انقلاب از طریق استکبارگران ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه استکبار از طریق جنگ تحمیلی نیز برای براندازی نظام سلطه برنامه داشته است، گفت: بزرگ‌ترین فرصت نظام اسلامی از طریق دفاع مقدس برای ملت ایران ایجاد شده است.

محمدرضایی با اشاره به اینکه دشمن با روش جدیدتری از طریق جنگ نرم و رسانه‌ای می‌خواهد فشار اقتصادی را بر مردم مضاعف کند، تصریح کرد: مردم بانیان اصلی انقلاب بوده و استکبار اعتقاد دارد نافرمانی مدنی باید از طریق جنگ اقتصادی و رسانه‌ای در کشور ایجاد شود.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مردم هیچگاه در مقابل تحریم‌ها از اهداف و آرمان‌های انقلابی خود دست برنخواهند داشت، گفت: ایجاد ناامنی، جنگ روانی و مشکلات اقتصادی از اهداف استکبار برای دوری ملت از ولایت‌پذیری است.

محمود شالویی مدیرکل ارشاد استان مازندران نیز با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش اساسی در ایجاد روحیه امید در جامعه دارند، گفت: نقش بسیج رسانه مازندران در بسیج رسانه‌های استان بسیار پررنگ بوده و باید در این زمینه اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مازندران از استان‌های فعال در حوزه رسانه‌ای است، افزود: رسانه‌ها باید در خط مقدم مقابله با استکبار قرار بگیرند و روحیه امید را در بین آحاد جامعه فراهم کنند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات سه ساله حسن افشار، عبدالمهدی حق‌شناس به سمت رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران منصوب و معارفه شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.