پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس اداره ثبت احوال بخش چهاردانگه ساری منصوب شد

طی حکمی از سوی فرج ا… ملکی مدیرکل ثبت احوال مازندران مهدی احمدی سنوری بعنوان رئیس اداره ثبت احوال بخش چهاردانگه منصوب شد.

1

 

طی حکمی از سوی فرج ا… ملکی مدیرکل ثبت احوال مازندران مهدی احمدی سنوری بعنوان رئیس اداره ثبت احوال بخش چهاردانگه منصوب شد.

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال مازندران، در آئین معارفه مهدی احمدی سنوری به عنوان رئیس اداره ثبت احوال چهاردانگه ، فرج ا… ملکی مدیرکل ثبت احوال مازندران طی سخنانی اظهار داشت، خدا را شاکریم که امروز در خدمت مسئولین محترم بخش و همکاران  شریف اداره ثبت احوال چهاردانگه هستیم . ملکی در ادامه سخنانش افزود با برسی هایی که انجام شد به این نتیجه رسیدیم که جناب آقای احمدی از همه نظر شرایط تصدی این سمت را دارند لذا بر این شدیم تا این پست را به ایشان واگذار کنیم.

 

وی با تقدیر و تشکر از زحمات آقایان مرتضی قاسمی ریاست و منصور حسن زاده معاون سابق اداره ثبت احوال چهاردانگه اظهار امیدواری کردند تا انشاءا… آقای احمدی و همکاران شریف این اداره با تعامل ، هماهنگی و همکاری با امامت معزز جمعه ومسئولین محترم بخش و همچنین حضور مستمر در روستاها و برقراری ارتباط با داهیاران و مسئولین شورا بتوانند بعنوان یک دستگاه حاکمیتی خدمات بیشتری را به مردم ولایت مدار و شهید پرور این منطقه ارائه دهند.

 

ملکی راستی و صداقت ، امانت داری ، عدالت ، برخورد خوش ونیکو با مردم ، تقوا و ولایتمداری را بعنوان اصول ولازمه موفقیت ، پیشبرد امور ، تکریم مراجعین ، تسریع و تسجیل نمودن و انجام خدمات بروز به مردم عزیز نام بردند.

 

در ادامه اسماعیل امینی بخشدار چهاردنگه ضمن خیرمقدم به جناب آقای ملکی و هیئت همراه  از انتخاب آقای مهدی احمدی سنوری بعنوان نیرویی جوان و خوش آتیه استقبال نموده و اظهار امیدواری کردند انشاء ا… با تعامل و همکاری اداره ثبت احوال و بخشداری چهاردانگه ونیز ارائه آمار های بروز و همچنین برقراری ارتباط با دهیاران بتوانیم گره گشای گوشه ای از مشکلات مردم شریف این منطقه باشیم .

 

در پایان مهدی احمدی سنوری ضمن خوش آمد گویی به مدیرکل ثبت احوال مازندران ، هیئت همراه و مسئولین بخشداری چهاردانگه از حسن اعتماد جناب آقای ملکی تشکر و قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد انشاء ا… با همکاری عزیزان اداره ثبت احوال چهاردانگه و حمایت و هدایت مسئولین اداره کل بتوانیم خدمات بهتر و بشتری به مردم عزیز ارائه نمائیم و در پیشبرد اهداف سازمانی موفق و سربلند بوده و جوابگوی حسن اعتماد مدیریت محترم استان باشیم.

sabt-ahval

sabt-ahval-2

 

1 نظر
  1. اصغری می گوید

    خیلی سالارید که اخبار انتصاب ها را می‌گذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.