پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار امام جمعه چهاردانگه و آیت الله معلمی با بسیجیان روستای یانه سر

در تاریخ 3 اسفند 1393 حضرت آیت الله معلمی نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری استان مازندران و امام جمعه محبوب و معزز شهرستان قائم شهر به همراه حضرت حجت السلام والمسلمین تیموری امام جمعه محترم کیاسر و حجت الاسلام قنبری مدیر حوزه علمیه شهرستان بندرگز در هتل قائم مشهد مقدس با بسیجیان روستای یانه سر دیدار و گفتگو کردند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از واحد خبری سید الشهدا روستای یانه سر ، در تاریخ 3 اسفند 1393 حضرت آیت الله معلمی نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری استان مازندران و امام جمعه محبوب و معزز شهرستان قائم شهر به همراه حضرت حجت السلام والمسلمین تیموری امام جمعه محترم کیاسر و حجت الاسلام قنبری مدیر حوزه علمیه شهرستان بندرگز در هتل قائم مشهد مقدس با بسیجیان روستای یانه سر دیدار و گفتگو کردند.

 

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین تیموری از حضور حضرت آیت الله معلمی پدر بزرگوار دو شهید دفاع مقدس و حجت اسلام قنبری در جمع بسیجیان روستای یانه سر تقدیر و تشکر ویژه ای نمود.

 

حجت الاسلام تیموری گفت: در سال گذشته بسیجیان یانه سر توفیق دیدار حضرت آیت الله طبرسی نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران را در همین مکان داشتند و امسال هم توفیق حاصل شد با یکی دیگر از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران و پدر بزرگوار دو شهید را داشته باشم.

 

در ادامه حجت الاسلام قنبری دقایقی را به روضه خوانی در مدح امام رئوف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا پرداخت و با صدای دلنشین و زیبای خود فضای جلسه را معنویت تمام بخشید.

 

در پایان هم حضرت آیت الله معلمی به بیان زندگی امام رضا و نکات مهم از سیره عملی اهل بیت پرداخت.

 

نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری گفت: یانه سر خوشنام به داشتن روحانیت و شخصیت های برجسته خود افتخار کند.

 

آیت الله معلمی با پرسش چند سوال از بسیجیان از محل تولد امام هشتم ، مسیر حرکت امام از مدینه تا مرو و اختیاری و یا اجباری بودن حرکت امام سخنان و نکات مهمی را بیان کرد.

 

امام جمعه قائم شهر ادامه داد: علت عبور ندادن امام رضا از کوفه و قم به این جهت بود که در این شهر ها محبین اهل بیت زیادی بودند و نمی خواستند که امام با محبین اهل بیت رو به رو شود.

 

ایشان در مورد پیشنهاد خلافت از طرف مامون به امام رضا (ع) گفت: اگر امام هشتم این پیشنهاد را قبول می کرد آن زمان مامون مدعی می شد که من  باعث به حکومت رسیدن امام رضا شدم پس می بایست هر کاری که من می گویم او عمل کند اما امام رضا (ع) نپذیرفت و این حرکت مامون حنثی شد.

 

آیت الله معلمی گفت: در کشور ما هم بعضی ها مدعی شدن که باعث به رهبریت رسیدن رهبر انقلاب شدن و مدعی هستند که ایشان باید هر چه را که ما می گوییم عمل کند اما دیدند که نشد و رهبر معظم انقلاب با قاطعیت و استواری تمام نظام اسلامی را پیش می برد.

 

 didar-mashhad-1

didar-mashhad-3

didar-mashhad-2

didar-mashhad-4

  didar-mashhad-5 didar-mashhad-7

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.