پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دو مازندرانی واقفان برتر کشور شناخته شدند

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود قربانی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال دو نفر از واقفین استان مازندران به عنوان واقف برتر کشور شناخته شدند که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل می‌شود، افزود: هرساله برنامه همایش یاوران وقف را طبق برنامه این دهه برگزار می‌کردیم که امسال به دلیل بیماری کرونا این همایش به صورت حضوری برگزار نمی‌شود و قرار است آن به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار کنیم.

وی افزود: امسال همایش یاوران وقف، فردا سه‌شنبه ساعت ۲ تا ۵ بعدازظهر به‌صورت ویدئوکنفرانس با سازمان در سالن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار و از واقفین برتر استان تجلیل به عمل می‌آید.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: امسال دو نفر از واقفین استان مازندران به عنوان واقف برتر کشور شناخته شدند که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام قربانی یادآور شد: آقای حاج محمد چراغی در شهرستان نور که وقف حدود ۷۰ میلیاردی داشته و همچنین جانباز دفاع مقدس حاج پرویز نوری در شهرستان جویبار نیز که اموالش را حدود ۲۰ میلیارد بوده وقف کرده است.

کد خبر 5051381
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.