پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دهه فجر تجلیل مردمی باشد نه دولتی/ وقت مسؤولان برای مردم است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه امروز در جلسه شورای اداری مرکز مازندران با گرامیداشت دهه فجر به‌ویژه یوم‌الله ۲۲ بهمن، افزود: همه این مناسبت‌ها در خور شکر، تبریک و تهنیت و تمجید است که از این ماه رجب و به‌دنبال آن ماه شعبان مقدمه ماه رمضان هستند باید حداکثر استفاده از جهت بهره‌برداری معنوی خودشناسی و خودسازی نهایت بهره را ببریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: حکومتی که هم دغدغه دین، الهی و معنوی و مردم و عدالت و پیشرفت داشته باشد مشترک سیمای حکومت حضرت علی (ع) و انقلاب اسلامی ایران با شعار حکومت عدل علی است.

محمدی لائینی با گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به میهن، تصریح کرد: رهبری و مردم دو عامل مهم پیروزی انقلاب بودند، مردم رهبری را شناختند که تمام آمال و آرزوهای خود را در وجود ایشان یافتند و رهبری هم مردمی را شناخت که ظرفیت پیروزی و استقرار حکومت را داشتندو این دو کانال در کنار هم قرار گرفتند همدیگر را باور کردند و این پیروزی بزرگ حاصل شد.

وی یادآور شد: امروز هم اگر بخواهیم آن مسیر عزت تداوم یابد و انقلاب اسلامی ما روزافزون قوی و قوی‌تر شود و در مسیر استقلال، آزادی و پیشرفت بتواند پیش رود همین دو رکن مهم رهبری و هم رهبری را باید با هم داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید تضعیف رهبری و مردم دو رکن مهم انقلاب در واقع خیانت به انقلاب ، تاریخ ،شهدا ، خداوند و دین است، خاطرنشان کرد: درواقع تضعیف مردم و رهبری به نفع دشمنان است و می‌بینیم که تضعیف رهبری در دستور کار دشمن است و تمام شعارها متوجه شخص رهبری، توهین و ناسزا به رهبر است؛ چراکه فهمیدند کانون قدرت کجاست.

محمدی لائینی ادامه داد: تضعیف، بی انگیزه و فشل کردن و ترساندن و منفعل کردن مردم یا انواع تبلیغات و شایعات و فشارها و تحریم‌ها و تهدیدها کماکان در دستور کار دشمن است به‌ویژه روح یاس و ناامیدی نسبت به آینده را دنبال می‌کنند.

وی با اعلام اینکه برماست که دو نقطه قوت و عزت انقلاب را دریابیم، اظهار کرد: امروز هم رهبری و امت باید محکم داشته باشیم تا بتوانیم از این پیچ‌های تاریخی عبور کنیم و بحران‌ها را پشت سر بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه توفیقات خوبی بعد از انقلاب نصیب مردم ما شد، گفت: ما به‌عنوان کارگزاران نظام باید عملکرد را برای مردم بازگو و شفاف‌سازی کنیم و هرکس وظیفه خود را به‌درستی بشناسد.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه مردم باید روح اخلاص و ایمان را در مسؤولان نظام ببینند، خاطرنشان کرد: به این معنا که به قدری معنویت و اخلاص در ما قوی باشد از روی حرکات ما نمایان باشد و نیازی به شعار ندارد.

وی با بیان اینکه امروز زبان دل برای مردم شناخته‌شده‌تر است، افزود: متاسفانه یکی از بیماری‌ها و آسیب‌های حوزه مسؤولان، مدیران و سایر فراوانی نسبتا زیادی دارد یک‌دست نبودن زبان و دل است که این دوگانگی بین زبان دل و زبان سر آسیب بزرگی است و باید کنار بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: موضوع بعدی اینکه مردم باید ایثار را در مسؤولان ببینند که سیمای حکومت حضرت علی (ع) اینگونه بوده است.

محمدی لائینی با طرح این سوال که چرا باید نیروگاه زباله‌سوز و یا یک پل در کمربندی دهه‌ها سال‌ به طول انجامد، اظهار کرد: موضوع مهم در مسؤولان کارآمدی است، درست است خدمات زیادی انجام شده ولی لازم است در رابطه با رفع مشکلات نیز مسؤولان اهتمام کنند.

وی با اعلام اینکه مسؤولان اتلاف وقت نکنند و به کار شخصی نپردازند، گفت: به این دلیل،که این وقت و لحظه لحظه‌اش برای مردم است و اصلا زیبنده مومن نیست که کار مفید انجام ندهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه انسان نباید بیش از حق خود برای خود دریافت نکند، افزود: سوال این است چرا ارزش‌ها فراموش شده و با وجود ما غریبه و بیگانه شده است.

محمدی لائینی یادآور شد: مردم باید اخلاق را در مسؤولان به عینه لمس کنند و فضای اداری ما اخلاق، دغدغه، مردم داری، گذشت و ایثار باشد.

وی گفت: ما ۲۲۰هزار شهید دادیم که همه طلب‌کار هستند و اگر درست عمل کنیم همه پشتیبان ما خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه دهه فجر تجلیل مردمی باشد نه دولتی، خاطرنشان کرد: دنیا روی حضور مردم حساب باز می‌کند گرچه مشکلات هست ولی مردم انقلاب را دوست دارند و با اغتشاش‌گران همکاری نکردند امسال می‌طلبد حضور مردمی به‌ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشورتر باشد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.