پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دشمن قدرت رویارویی با ایران اسلامی را ندارد

0

سردار رجبعلی عراقی پور روز سه شنبه در مراسم ” اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان تنکابن ” به مناسبت هفته بسیج در مصلی شهید بهشتی این شهر افزود: دشمنان و در راس آنها استکبار جهانی تلاش دارد تا هویت انقلابی ملت بزرگ ایران را خدشه دار کند، اما به فضل الهی تمامی این فتنه ها با تدبیر رهبری و همراهی مردم خنثی شد.

وی با بیان اینکه بسیجی در طول چهل سال در تمامی عرصه ها حضور داشته است، اظهار داشت: باید این حضور بیش از پیش پررنگ تر شود بویژه در بحث اقتصاد مقاومتی تا شاهد توفیقات بیشتری در این زمینه باشیم.

عراقی پور افزود: دشمنان انقلاب به بهترین دوستانشان هم خیانت کرده اند و این خیال پوچ و باطل است که فکر کنیم آنها تحریم ها را بر می دارند. اگر با دشمن انفعالی برخورد کنیم مطمئن باشید که با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی گفت: دشمنان نظام با تمام توان در آشوب های اخیر به کمک آشوب گران و اغتشاش گران آمدند تا شاید به خیال خام خود بتوانند امنیت ایران اسلامی را با چالش مواجه کنند اما دیدید که این فتنه نیز همچون سایر فتنه ها خیلی سریع خنثی شد.

او افزود: دشمنان بدانند که ایران اسلامی اجازه بازگشت به آنها را نخواهد داد و با تمام توان از آرمان های انقلاب دفاع خواهد کرد.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران ۵۷۰ شهید در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.