پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دشمن امنیت روانی جامعه را هدف گرفت

0

عقیل امامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر که امنیت روانی جامعه را خدشه دار کرده است،اظهار کرد: متاسفانه فضای مجازی به عرصه ای برای تولید شبهات ضد دینی و فرهنگی تبدیل شده است.

وی ضرورت صف‌آرائی در برابر موج‌آفرینی‌های دشمنان را خاطرنشان کرد و افزود: برای صف آرائی هوشمندانه در برابر موج فزاینده شبهه آفرینی رسانه ای دشمنان باید مبتنی بر اندیشه‌های ناب اسلامی و دینی عمل کرد.

وی با اشاره به عملکرد ناصواب شبهه آفرینان در آشوبهای اخیر افزود: بسترسازی برای سامان دادن حملات سنگین روانی علیه نظام اسلامی از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.
این فعال فرهنگی، غائله آفرینی به بهانه مرگ یک شهروند قبل از بررسی های مراکز قانونی را نشانه آشکار سازمان یافتگی آن دانست و افزود: نوع مواجهه با حجم گسترده فضاسازی منفی علیه نهادهای رسمی وقانونی کشور در این ماجرا بیانگر ضعف زیرساختی در تولید فکر و صیانت از مولفه های اثربخش فرهنگی و روانی جامعه است.

امامی تشکیل پدافند عامل فرهنگی با مشارکت رسانه های انقلابی و کارآمد را نیاز قطعی کشور عنوان و تصریح کرد: در صورت بی توجهی به این مهم در آینده آسیب های فراوانی متوجه کشور خواهد شد .

 وی گفت: رسانه‌های کشور به جز چند رسانه انقلابی عمدتا در ماجرای اخیر کارنامه ضعیفی داشته و نتوانستند حملات سنگین رسانه ای  ضد انقلاب را خنثی کنند.

وی لزوم ایجاد سازو کار مناسب برای مقابله با شرایط دشوار کنونی را برای امنیت فکری و روانی مردم نیاز اساسی عنوان کرد وافزود: دشمنان در صدد هستند تا توفیقات پرشمار کشورمان در شرایط سخت  تحریمی را با چالش مواجه کنند.

‏امامی یادآورشد: تدوین اطلس پیشروی فرهنگی با مشارکت دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی واجرایی برای  بررسی و ساماندهی چالش‌های اساسی حوزه فرهنگ ضرورت دارد 

 ‏وی خاطرنشان کرد: اعمال فشار گسترده بر فعالان فرهنگی ، سیاسی، ورزشی و چهره های شاخص برای موضع گیری علیه نهادهای قانونی کشور نشانه استیصال دشمنان و نیز عزم آنان در راستای بحران سازی است.
 ‏
 ‏ /۳۱۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.