پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری عاملان آتش‌سوزی عمدی در آمل و گلوگاه

0

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان آتش سوزی‌های عمدی در شهرستان‌های آمل و گلوگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، مسعود تقدیسی لاریجانی گفت: در پی آتش سوزی منزلی مسکونی در شهرستان گلوگاه، بلافاصله مأموران انتظامی آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از برسی‌های همه جانبه پی به عمدی بودن این آتش سوزی برده و اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری عاملان آن آغاز کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران موفق به شناسایی متهم که از متهمان سابقه دار این منطقه بوده شدند و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

تقدیسی از شناسایی یکی از عاملان آتش سوزی عمدی یک دستگاه خودروی وانت نیسان در شهرستان آمل نیز خبر داد و افزود: در این حادثه که در یکی از خیابان‌های آن شهرستان به وقوع پیوست، پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند.

وی همچنین اظهار کرد: متهم که دچار جراحت سطحی شده بود در حین اقدامات درمانی توسط مأموران دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، ایجاد نظم و امنیت اجتماعی را مستلزم همکاری آحاد جامعه با نیروی انتظامی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی در برابر مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد و امنیت و آرامش مردم همواره خط قرمز پلیس است.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.