پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در امتداد بستری‌های کرونایی درمازندران/بستری بودن 468 بیمار

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، در امتداد وضعیت قرمز کرونایی در استان مازندران، در طی دو روز اخیر تعداد مبتلایان و بیماران بستری از کاهش کمی برخوردار بوده است.

گفتنی است؛ رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و در پی آن کاهش مسافرت‌ها و ورود مسافران به استان مازندران می‌تواند به کاهش سیر صعودی مبتلایان کرونایی در استان کمک کند. 

  سه ماه از قرمز بودن وضعیت مازندران در بحث کرونا می‌گذرد، پیش از آن نیز در وضعیت زرد و نارنجی بوده است، ادامه روند کاهش مبتلایان به تغییر وضعیت کرونا کمک کرده و علاوه بر آن تاحدودی خستگی را از تن کادر درمان در سطح استان به‌در خواهد کرد.

 دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۸۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی یادآور شد: هم اکنون ۳۹۱ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۱۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمارجدید بستری و ۲۴ بیمار هم ترخیص شدند، همچنین ۳۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
 
به گزارش فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۷۶ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد ۴۶۸ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

 /۸۶۰۴۸/ج

 


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.