پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درخشش دانش آموزان کیاسری درهشتمین دوره مسابقات مهارتهای علمی دانش آموزی مازندران

هشتمین دوره مسابقات مهارت های علمی دانش آموزی (لکوکاپ )مازندران با مشخص شدن نفرات برتر در ساری پایان یافت .

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از ایرنا، مسوول اجرایی این دوره از مسابقات به خبرنگارایرنا گفت : در پایان این قابت ها سید یاسین سجادی از بهشهر ، محمد صادق شریعت از کیاسر و هرمز معتمدزادگان از ساری به ترتیب مقام های اول تا سوم رشته آتش نشان را کسب کردند.

 

وی افزود : در رشته ربات جنگجو فاطمه الزهراء ابراهیمی و بیتا رضایی هر دو از کیاسر مقام اول و دوم و امیر رضا نادری و محمد مهدی رهنما فرد هر دو از ساری به مقام سوم این رشته دست یافنتند .

 

مسوول اجرایی این مسابقات اعلام کرد: سیده مکرومه حسینی از بلده ، آریا صدیقی از قزوین و حمیدرضا رفیعی از قزوین در گرایش پارک نوری توانستند به عناوین اول تا سوم دست یابند و سید یاسین سجاید از بهشهر ، رادین گرجی نژاد از قائمشهر به ترتیب مقام اول و دوم گرایش خدمتکار و امیرحسین زارع و امیرحسین کرامتی از ساری به صورت مشترک به عنوان سومی این گرایش دست یافتند.

 

وی با اشاره به اینکه مسابقات گرایش ربات فوتبالی در چهار گروه برگزار شد ، ادامه داد : در گروه مقدماتی محسن دانشور ، ابوالفضل مومنی فر و زهراتویسرکانی هر سه از ساری به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

 

به گفته شاکری در فوتبال راهنمایی محمد حسین احمدی ، محمد دبیری و سید هادی صحافی هر سه از ساری به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

 

وی به نتایج فوتبال پیشرفته اول این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: حیدر پیرزاده از ساری ، رضا نورانی از قائمشهر و آراد مشهدی خلردی از ساری به ترتیب مقام های اول تا سوم این گرایش را کسب کردند .

 

شاکری گفت: فرشاد فتحی از ساری ، حمیدرضا عماد از بلده و کوثررمضانی از ساری به عناوین اول تا سوم رشته فوتبال پیشرفته گروه دوم دست یافتند.

 

وی با اشاره به اینکه دو نفر برتر هر گرایش به مسابقات کشوری مهارت های علمی دانش آموزی اعزام می شوند و گفت: 16 نفر برتر هشتمین دوره مسابقات مهارتهای علمی دانش آموزان مازندران در مسابقات ملی مهارت های علمی دانش آموزی 19 و 20 شهریورماه که در اصفهان برگزار می شود، اعزام خواهند شد .

 

شاکری گفت : به دلیل به حد نصاب نرسیدن شرکت کنندگان ، گرایش ماز ، رالی و همکار برگزار نشد.

 

وی همچنین رونمایی از محصولات جدید یکی از شرکت های دانش بنیان را از برنامه های جنبی این دوره ازمسابقات برشمرد ئ ادامه داد : لکوکیز یا بسته آزمایشگاهی خانگی برای کودکان زیر هفت سال ، لکومکث یا چرتکه ، پکیج سازه های ماکارونی ، کیف شیمی و دسته کنترلی بی سیمی از جمله محصولات جدید رونمایی شده بود .

 

250 دانش آموز مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان شهرستان های مازندران و تعداد از دانش آموزان مدارس قزوین در این مسابقه یک روزه شرکت داشتند .

 

مازندران 150 شرکت دانش بنیان دارد که از این تعداد به دلیل محدودیت فضا فقط 60 شرکت در پارک علم و فناوری استان مستقر هستند.

 

2 نظرات
  1. فضل الله شیخی کیاسری می گوید

    با سلام از تلاشهای خالصانه دانش اموزان عزیز کیاسری ممنونم از خداوند متعال ارزوی صحت وسلامتی برای انها وخانواده محترمشان خواهانم

  2. Jabari kiasari می گوید

    سلام درودبرشما گل کاشتین همشهریان عزیز ازتلاشهای بی شائبه خانم جباری سپاسگزاریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.