پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دانشجویان باید نسبت به اوضاع کشور احساس مسئولیت کنند

0

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دانشجویان باید نسبت به اوضاع کشور خود احساس مسئولیت کنند و بر اساس مسئولیتی که دارند، بتوانند مطالبات خود را براساس آنچه که شهدای نسل جوان تقدیم انقلاب کردند، ابراز کنند.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات ساری در گفت‌و گو با ایسنا اظهار کرد: دانشجو در شرایط و حوادث کشور نباید بی‌تفاوت باشد بلکه در زمان انقلاب اسلامی جوان‌هایی بودند که با رشادت‌های خود کشور را حفظ کردند.

وی تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر کجا می‌بینید چند نفر دست به تخریب می‌زنند، اطرافشان را خالی کنید تا مشخص شود شما با این‌ها نیستید.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: حضور مردم تا جایی که مسالمت‌آمیز و محترمانه است و دست به تخریب نمی‌زنند، اشکالی ندارد و اگر چند نفر آتش‌سوزی اموال عمومی و سرقت انجام می‌دهند، مردم باید صف خود را از آن‌ها جدا کنند چراکه اگر در آن اعتراض سوء استفاده گری بود، اعتراض خود را متوقف کنند.

آیت‌الله محمدی لائینی یادآور شد: اگر دانشجویی در این زمینه بی‌تفاوت بود به درد مملکت خود نخواهد خورد بنابراین باید به میدان بیاید و به صورت مسالمت‌آمیز مشکلات کشور خود را حل کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.