پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خیران در تکمیل پروژه‌های دانشگاه مازندران همکاری کنند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، سیدخلاق میرنیا امروز در آیین کلنگ زنی پروژه بلوک هفت سرای دانشجویی خواهران حضرت زینب (س) در بابلسر اظهار داشت: دانشگاه مازندران از معدود دانشگاهی بوده که از کمک خیران بی‌بهره بوده است.

وی افزود: در طول سه سال گذشته اقدامات زیادی برای تشکیل مجمع خیران در دانشگاه مازندران صورت گرفته و کلنگزنی این پروژه ماحصل جلسات و تلاش‌های صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه مازندران گفت: حدود 1400 دانشجوی دختر در مجموعه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه مازندران ساکن هستند و بیش از هزار دانشجو در خوابگاه‌های خودگردان اسکان دارند.

میرنیا با اشاره به اینکه فضای اسکان دانشجویان از کیفیت کافی برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: ساخت خوابگاه‌های بیشتر سبب امنیت در کیفیت زندگی دانشجویان می‌شود و در نتیجه در ارتقای سطح علمی آنان تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه این خوابگاه در چهار طبقه و در زمینی به مساحت 3200 متر مربع احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت اسکان این خوابگاه برای 320 نفر بوده و در اردیبهشت 99 به بهره برداری می‌رسد.

سید مصطفی طاهری، پدر سیدمحمد طاهری یکی از خیران نیکوکار شهرستان در این مراسم اظهار داشت: ساخت بنای خیر سبب می‌شود تا این فرهنگ در جامعه ترویج شود.

وی افزود: اگر منابع لازم برای احداث خوابگاه خواهران تامین شود امکان ساخت مجموعه سرای دانشجویان وجود دارد.

طاهری ادامه داد: براساس نیازسنجی صورت گرفته این امکان وجود دارد تا تمام نواقصی که در مجموعه خوابگاه خواهران حضرت زینب (س) دانشگاه مازندران وجود دارد برطرف و امکانات مورد نیاز تامین شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.