پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خدمات امدادی سرپایی هلال احمر مازندران به هزار گردشگر نوروزی

0

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ارائه خدمات امدادی سرپایی به هزار نفر از گردشگران نوروزی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، مجتبی اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران در 25 اسفند 96 تا روز نهم فروردین 97، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند علاوه بر انجام 349 عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات مورد نیاز را به بیش از دو هزار آسیب دیده ارائه کنند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات امدادی سرپایی به هزار و 55 نفر، انتقال 177مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به 46 نفر از جمله این خدمات بوده است.

اکبری گفت: در این عملیات ها هزار و 841 نفر نجاتگر و امدادگر در قالب 483 تیم مجهز امدادی با به کارگیری 207 دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودروهای نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: امسال جمعیت هلال احمر مازندران در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی با 54 پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات به مهمانان و مسافران نوروزی خدمت رسانی خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای آرامش و سفر ایمن در سطح استان فراهم کند.

وی افزود: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی علاوه بر 54 پست ثابت و سیار، 75 پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

اکبری اظهار کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی امسال حدود هزار نفر امدادگر و نجاتگر آموزش دیده و 360 نفر از پرسنل جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.