پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خبرگزاری فارس بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

0

به‌گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشکده رسانه خبرگزاری فارس، بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد، علاقه‌مندان به ثبت‌نام علمی کاربردی می‌توانند در رشته‌های خبرنگاری، عکاسی خبری، سینما – تدوین، گویندگی و دوبله، انیمیشن و سایر رشته‌های رسانه‌ای در این دانشکده به تحصیل بپردازند.

متقاضیان ثبت‌نام علمی کاربردی می‌توانند به‌صورت غیرحضوری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور یا سایت دانشکده رسانه به نشانی  http://faculty.farsnews.ir/ مراجعه کرده و از طریق لینک “پذیرش دانشجو بدون کنکور با ظرفیت محدود” در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس ثبت‌نام کنند. 
با توجه به این‌که ظرفیت و مهلت نام‌نویسی  محدود بوده و دانشجویان بدون کنکور پذیرش می‌شوند، برای سهولت ثبت‌نام داوطلبان می توانید عدد ۵ را به سامانه 50001014  پیامک کنید. 

باید به این نکته اشاره شود که از مهم‌ترین ویژگی‌های دانشکده رسانه خبرگزاری فارس می توان به بهره‌مندی از اساتید و فعالان رسانه‌ای کشور، آموزش‌های کارگاهی و مهارت محور در استودیو تخصصی هر رشته، اعطای وام شهریه، تقسیط شهریه، بورس تحصیلی دانشجویان نخبه، حمایت از ایده‌های رسانه‌ای دانشجویان در مرکز نوآوری و اتصال به شبکه بزرگ رسانه‌های کشور برای اشتغال دانشجویان اشاره کرد.

 

 

 /


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.