پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خبرنگاران عباس آبادی تجلیل شدند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، فرماندار شهرستان عباس آباد در این آئین گفت که امروز شجاعت ، عزت و اقتدار خبرنگاران به تاسی از شهدای اهل قلم و رسانه است.

جواد اصلانی افزود : جلوه ای از شجاعت و جسارت خبرنگاران را باید از شجاعت ، اقتدار شهید صارمی در مزار شریف افغانستان جست .

وی اظهار داشت: رسالت خبرنگاران در حقیقت رسالت پیامبران است و به نوعی باید مدعی شد که این قشر نقش بسیار زیادی در ارتقای باورها و ارزش های اسلامی دارند که  قابل تقدیر است .

فرماندار عباس آباد گفت که نقد سازنده از سوی خبرنگاران  همراه با تحلیل می تواند عامل توسعه و ترقی در جامعه باشد اما تخریب و نقدهای سوزنده عامل عقب یافتگی در منطقه می شود.

اصلانی ضمن تاکید بر پوشش مطلوب خبرهای منطقه از سوی خبرنگاران در عین حال خواستار همراهی و همکاری بیشتر مسئولان در شهرستان شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس آباد هم در این آئین گفت که خبرنگاران در حقیقت قشری بی ادعای جامعه هستند و بیشتر باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند.

سعید جعفری افزود: عباس آباد ظرفیت های فراوانی در حوزه گردشگری ، کشاورزی و صنعتی دارد بنابراین برای معرفی این ظرفیت ها و پتانسیل ها نقش رسانه ها خیلی می تواند اثربخش باشد.

نماینده مردم  عباس آباد، رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی گفت که عده ای در فضاهای مجازی آدرس غلط به مردم می دهند این عده خبرنگار نیستند و کارکرد آنها یک آسیب برای خبرنگاران واقعی هستند.

شمس الله شریعت نژاد با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی افزود: وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی بر کارکرد فضاهای مجازی نظارت بیشتری داشته باشد تا این دلالان رسانه ای بدون هویت نتوانند به اهدافشان برسند .

وی اظهار داشت:  نشر فساد در حقیقت جرم است و کسانیکه در این زمینه قلم می زنند مجرم هستند.

۷۰۷۸ /۱۶۰۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.