پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خاک‌برداری غیراصولی یک ساختمان در بابل حادثه‌ساز شد/ تخلیه ۴ ساختمان مجاور با ورود دادستانی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، در پی اقدام غیراصولی ساکنان یک ساختمان سه طبقه در بلوار جانبازان بابل، بخشی از دیواره پشتی ساختمان ریزش کرد.

عوامل عملیاتی آتش‌نشانی و همچنین عوامل انتظامی در محل حاضر و نسبت به ایمن‌سازی منطقه و تخلیه چهار ساختمان مجاور اقدام شد.

بلافاصله پس از اعلام این حادثه دادستان شهرستان بابل، شهردار، معاونان و مدیران مربوطه شهرداری جهت برقراری هماهنگی‌های لازم به منظور تامین ایمنی و استحکام این سازه ناپایدار در محل حادثه حاضر شدند.

با حضور تیم‌های عملیاتی در محل حادثه اقداماتی نظیر تخلیه ساکنین ساختمان مذکور و ساختمان‌های اطراف، قطع جریان گاز و برق ساختمان و اقدامات ایمنی پیشگیرانه مقتضی صورت پذیرفت.

آتش‌نشانان جهت پوشش ایمنی لازم در محل حادثه حضور خواهند داشت و اخطارها و هشدارهای ایمنی لازم را به ساکنین و مجاورین ارائه می‌کنند.

حجت‌ الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان بابل با بیان اینکه به کلانتری مربوطه ابلاغ صورت گرفت، افزود: در رابطه با این اتفاق تشکیل پرونده شد و دستورات لازم برای احضار فردی که این اقدام غیرفنی و انجام داده و آن مهندس کارشناسی که برای این ساختمان استحکام بنا صادر کرده و کارشناس مربوط به شهرداری نیز احضار صورت گرفت.

وی ادامه داد: به ساکنینی که در این ساختمان مجاور بودن برای پیشگیری از حوادث احتمالی که هر لحظه شاید احتمال فروریزی باشد پیشگیری از هرگونه حوادث ای دستور داده شده که تخلیه شوند و نیروی انتظامی هم ابلاغ شده که در آن منطقه حضور پیدا کند که کسی وارد ساختمان نشود.

 /۳۱۴۱/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.