پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خاموشی شبکه های برق منطقه چهاردانگه برطرف شد

رئیس اداره برق چهاردانگه گفت: خاموشی شبکه برق منطقه چهاردانگه که بر اثر طوفان و سیل اخیر ایجاد شده بود برطرف شد.

2

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، مهندس بهمن عالیشاه، رئیس اداره برق چهاردانگه در خصوص خسارت سیل و طوفان اخیر به تاسیسات زیربنایی و روبنایی برق چهاردانگه، اظهار داشت: سیل و طوفان بر اثر سقوط درخت روز جمعه بر روی شبکه ۲۰ کیلو وات و چند تیر برق منطقه بخش چهاردانگه خسارت زد.

 

 

وی افزود: شبکه ۲۰ کیلو وات، برق روستاهای کارنام، حاجیکلا، ششک و مزده، سادات محله، سرخ ولیک و چاچکام را تامین می‌کند که به دلیل سقوط تعدادی درخت این شبکه دچار خسارت شدید شد و برق اهالی روستای این مناطق قطع شد.

 

 

رئیس اداره برق چهاردانگه گفت: پرسنل اداره برق چهاردانگه بلافاصله پس از اطلاع از قطعی برق در محل وقوع حادثه اعزام شدند که با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای مذکور و با پشتیبانی مدیرعامل محترم شرکت توزیع و معاونین ستاد و مدیریت برق جنوب و شمال شهر ستان ساری و مهندس اصغری مدیرعامل نکاچوب و همکاری ویژه بخشداری چهاردانگه و تلاش شبانه روزی پرسنل تلاش گر برق چهاردانگه در اسرع وقت نسبت به رفع خاموشی اقدام شد.

 

 

در پایان از تمام مسئولین و دستندرکاران که در امر برق رسانی ادراه برق چهاردانگه را یاری نموده اند کمال تشکر را دارم و اگر وقفه ای در وصل برق به وجود آمده است از اهالی بخش چهاردانگه عذرخواهی می‌کنم.

 

 

 

2 نظرات
  1. چهاردانگه وطنم می گوید

    از زحمات و تلاش پرسنل اداره برق و مهندس عالیشاه در رفع خاموشی برق چهاردانگه تشکر و قدردانی به عمل می آید

  2. تدبیر و امید می گوید

    مهندس عالیشاه از نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت است و با توجه به نزدیکی انتخابات امیدواریم فرماندار ساری ایشان را به عنوان نماینده عالی دولت در بخش منصوب کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.