پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حواشی + تصاویر حضور استاندار و هیات همراه در جهاردانگه!

در روز چهارشنبه 12 فروردین 1394 چند تن از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی برای بازدید از امکانات بهداشتی و جاده ای در چهاردانگه حضور یافته و در ضمن این بازدید پایگاه اورژانس جاده ای و پلیس راه کیاسر نیز کلنگ زنی شد. در این مطلب حواشی این بازدید به همراه تصاویر آن را خدمت شما تقدیم می کنیم.

2

 

در روز چهارشنبه 12 فروردین 1394 چند تن از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی برای بازدید از امکانات بهداشتی و جاده ای در بخش چهاردانگه حضور یافته و در ضمن این بازدید، بنای پایگاه اورژانس جاده ای و هم چنین محل ساختمان پلیس راه کیاسر کلنگ زنی شد. همچنین مسئولان با حضور در سالن آمفی تئاتر فنی حرفه ای کیاسر به ایراد سخنرانی پرداختند که گزارش کامل آن در پایگاه خبری چهاردانگه ساری منتشر شد ( لینک خبر )

در این مطلب، حواشی این بازدید به همراه تصاویر آن ارائه می شود.

 

……………………………………………………………………………

 

* فرمانده پلیس راه کشور که قرار بود خود را به کیاسر برساند؛ نیامد! تا غایب بزرگ این مراسم باشد. البته نماینده ساری پشت تریبون عدم حضور آقای رییس را مه آلود بودن منطقه عنوان کرد. شرایط جوی باعث شد تا هلی کوپتر سردار نتواند وارد آسمان چهاردانگه شود. شجاعی تاکید کرد: فرمانده پلیس راه کشور در پیامکی به وی اعلام کرد: تصمیمات این جلسه و تعهدات پلیس هرچه باشد؛ می پذیریم..

 

* حسن نیا معاون راهداری وزارت راه و شهرسازی ظاهراً در تعطیلات به سر می برد که به اصرار نماینده مجلس از خانواده جدا و خودش را به مراسم رساند.

 

* حضور استاندار و همراهان در مرکز 10 تختخوابی باعث شد بیماران و حاضرین به کمبودهای مرکز اشاره کنند.

 

* یکی از همراهان بیمار به خبرنگار ما گفت: این دستگاه CPR موقتاً روشن شده! چون استفاده از آن نیاز به متخصص بیهوشی دارد که این مرکز از کمترین متخصصن برخوردار نیست!.

 

* در مورد داروها نیز همراهان بیماران تاکید داشتند: هیچوقت 320 قلم داروی موظفی در مرکز کامل نبوده و همواره بیماران مجبورند برای تهیه دارو به مرکز شهرستان مراجعه کنند.

 

* استقرار دستگاه دیالیز یکی از درخواست های همراهان بیمار در این مرکز بود که دکتر جان بابایی در پاسخ به این همراه بیمار دیالیزی تاکید کرد: چون تعداد بیماران به اندازه کافی نیست ما تعهدی نداریم!.

 

* دکتر جهان آرا رییس مرکز بهداشت کیاسر ظاهراً لیستی از مشکلات را تهیه کرده بود که به اتفاق امام جمعه شهر در این خصوص با رییس دانشگاه علوم پزشکی صحبت کردند.

 

* استاندار وقتی از نزدیک مشکلات درمانی مرکز 10 تخوابی را دید گفت: بخش عمده ای از این مشکلات با تدبیر بیشتر قابل حل هست و مردم حق دارند، تعداد شیفت کاری پرسنل را افزایش دهید.

 

* پرسنل مرکز درمانی هم از کمبود اضافه کار می نالیدند در صورتی که کار و خدمات اضافی ارائه می کردند.

 

* یکی از همراهان به رییس اورژانس گفت: متاسفانه رانندگان اورژانس در مناطق روستایی برای ورود به روستا میلی نشان نمی دهند! که این موضوع با انکار رییس مواجه شده و واکنش وی را به دنبال داشت.

 

* مسئولین راه و پایانه استان بلافاصله بعد از مراسم راهی مرکز استان شدند تا دست ما از درج یک خبر از این آقایان خالی بماند! چون بیشتر مسائل مربوط به این آقایان می شد! بد نبود آقایان مسئولان راه و پایانه صبحانه را با جمع میل می کردند!!

 

* سرهنگ نیازی رییس پلیس مرکز استان نیز به خبرنگار ما گفت: نقاط حادثه خیز خیلی وقت است شناسایی شده و اداره کل راه و شهرسازی باید اقدام عملیاتی کند.

 

* اختلاف آمار هم داستان خودش را دارد؛ بخشدار چهاردانگه تعداد کشته های حوادث چند روز اخیر جاده کیاسر را هفت نفر اعلام کرد در حالی رییس شورای شهر کیاسر این تعداد را نُه نفر اعلام کرد.

 

* مسئولین به همراه تنی چند از میهمانان حاضر در جلسه، صبحانه را میهمان محمدحسین ابراهیمی مالک مجتمع خدماتی رفاهی کیاسر بودند.

 

* در پایان این برنامه استاندار در گفتگویی کوتاه با ما برآیند این جلسه را مثبت ارزیابی کرد و بر پیگیری درخواست اهالی توسط مسئولین محلی تاکید کرد.

 

bazdid-94-1-14-1

bazdid-94-1-14-2

bazdid-94-1-14-3

bazdid-94-1-14-4

bazdid-94-1-14-5

bazdid-94-1-14-6

bazdid-94-1-14-7

bazdid-94-1-14-8

bazdid-94-1-14-9

bazdid-94-1-14-10

bazdid-94-1-14-11

 

عکاس: حسین فرهادی

 

2 نظرات
  1. مرتضی امینی کیاسری می گوید

    ما هم رفتیم برای طرح مشکلات درمانیمون اما جوابی نشنیدیم

  2. لنگر می گوید

    سلام. تشکر از سایت چهاردانگه نیوز به خاطر این خبررسانی
    بی مقدمه عرض کنم که من هم اگه مثل فرمانده پلیس راه با هلی کوپتر به کیاسر بیام هیچ وقت از جاده کیاسر انتقاد نمیکنم! (….) آقای شجاعی درست بیان کرد. این مردم در زمستان در یخبندان جاده ساری – کیاسر و یا مه غلیظ پاییز تردد میکنند.
    راستی آقای شجاعی چی میشد آقای رئیس با آن ماشین شاسی بلند و از طریق جاده به کیاسر سفر میکرد؟ شاید کمی بیشتر پیچهای خطرناک و مرگ آور جاده را در هوای مه آلود نظاره میکرد! آقای شجاعی خودتان که یادتان نرفت یک چنین جاده ای هم هست! لااقل و حتی الامکان سعی کنید مسئولان کشوری را از طریق جاده به کیاسر بیاورید. شاید آن غریبه آشنا به داد ما برسد! راستی شاید به این خاطر آقای رئیس پلیس را از طریق جاده به کیاسر نیاوردید چون از قبل گشت پلیس راه – اورژانس- آتش نشانی و چاله چوله های جاده را ماست مالی نکرده بودند! راستی راجع به بهداشت و درمان و راه و پایانه چی بگم که نمی بینم گوش شنوایی! پس باید تا هفتم اسفند نود و چهار و وعده های انتخاباتی کاندیداها صبر کرد.
    تشکر/ میرشفیعی لنگری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.