پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حماسه ششم بهمن آمل نماد هوشمندی ملت ایران است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع) با اشاره به اینکه باید حماسه ششم بهمن آمل مستند سازی شود، گفت: عقبه استان مازندران در طول تاریخ قابل قبول و دینی است و همواره نسبت به ائمه اطهار (ع) توجه ویژه‌ای داشتند.

وی به نقش آفرینی مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره کرد و افزود: هوشمندی ملت ایران از برجستگی‌های این کشور و حماسه ششم بهمن مظهر و نماد هوشمندی ملت ایران است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه همه ملت ایران در از بین بردن رژیم فاسد و ظالم نقش داشتند، یادآور شد: بعد از انقلاب دشمن سعی کرد با به راه انداختن جنگ‌های داخلی و سپس جنگ تحمیلی به اهداف و نقشه‌های خود برسد، اما همه اقوام و مذاهب پای دین و انقلاب ایستادند و از آن دفاع کردند.

سردار معروفی با تصریح بر اینکه در جریان بزرگ ۶ بهمن آمل  ملت ایران در مقابل کمونیست‌ها و محاربین ایستادند، گفت: آن‌ها تصور می‌کردند می‌توانند مردم را همراه کنند، ولی عمق ایمان مردم به اهل بیت و ولایت و انقلاب اجازه به آن‌ها نداد.

وی با تاکید بر اینکه مردم آمل و مازندران در حماسه ششم بهمن بساط فتنه گران را برچیدند، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس هم  ملت ایران با دست خالی در جنگ نابرابر با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت (ع) و وحدت ملی پیروز معرکه شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران در عرصه‌های مختلف راه خود را از فتنه گران جدا کردند، گفت: دشمن به هیچ وجه نمی‌تواند در اراده فولادین ملت انشقاقی به وجود آورد و راهبرد انشقاق در بین ملت ایران شکست خورده است.

سردار معروفی با بیان اینکه انقلاب ایران انقلاب عاشورایی است و طبق فرمایش شهید سلیمانی ما ملت امام حسین (ع) و عاشورا هستیم، افزود: حقیقت انقلاب را در حوادث مختلف از جمله ۲۲ بهمن به نظاره خواهیم نشست.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.