پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور نماينده ولي فقيه در جهاد کشاورزي استان و شهرستان در دفتر حجت الاسلام تیموری

حجت الاسلام موسوی نماينده ولي فقيه در جهاد کشاورزي استان مازندران و حجت الاسلام شعبانی نماينده ولي فقيه در جهاد کشاورزي شهرستان ساري و مسئولان جهاد کشاورزی بخش با حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در دفتر وی دیدار کردند.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، صبح امروز پنجشنبه 5 شهریور 1394 حجت الاسلام موسوی نماينده ولي فقيه در جهاد کشاورزي استان مازندران و حجت الاسلام شعبانی نماينده ولي فقيه در جهاد کشاورزي شهرستان ساري و مسئولان جهاد کشاورزی بخش با حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در دفتر وی دیدار کردند.

 

حجت السلام دکتر تيموري در اين ديدار از دغدغه هاي کشاورزان منطقه و مشکلات پيش روی کشاورزان تذکر داد و از مسئول جهاد کشاورزي بخش به جهت بر طرف کردن مشکلات کشاوزي در منطقه خواست تا با جلسات متعدد با کشاورزان از مشکلات اصلي آنها اگاه شود و در جهت برطرف کردن مشکلات تلاش و کوشش کند.

 

وی در خصوص دغدغه هاي مقام معظم رهبري در بحث اقتصاد مقاومتي و بخش کشاورزي گفت: بهترين راه براي ترويج اقتصاد مقاومتي حمايت از کشاورزي و محصولات کشاورزي مي باشد. 

 

حجت الاسلام تیموری در ادامه گفت: بايد هم زمان از بخش کشاورزي و محصولات کشاورزي و از ايجاد صنايع تبديلي حمايت کرد تا با افزايش محصولات کشاورزي مشکل خريد و مصرف و مشکل قيمت نداشته باشيم.

 

حجت الاسلام موسوی نماينده ولي فقيه در جهاد استان هم ضمن تشکر از امام جمعه در اين ديدار گفت: ائمه جمعه با در دست داشتن تريبون نماز جمعه و حمايت و هدايت مسولين و مردم مي توانند مشکلات بخش و همچنين زحمات مسئولین اين بخش را باز گو کنند.

 

در ایان هم مسئول جهاد بخش گفت: انشالله با هدايت و حمايت امام جمعه محترم در جهت رفع مشکلات کشاورزی منطقه تلاش خواهم کرد.

 

didar-emam-jomea-2

didar-emam-jomea-1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.