پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور مستند مشتی اسماعیل در جشنواره «اسب نقره ای» روسیه

آقای مهدی زمانپور کیاسری، از حضور مستند مشتی اسماعیل در نخستین جشنواره فیلم « اسب نقره ای روسیه » خبر داد.

0

 

آقای مهدی زمانپور کیاسری، که هم اکنون در کشور روسیه به سر می برند در گفتگوی تلفنی با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، از حضور مستند مشتی اسماعیل در نخستین جشنواره فیلم « اسب نقره ای روسیه » خبر داد.

 

کارگردان مستند مشتی اسماعیل در این باره به خبرنگار ما گفت: مستند مشتی اسماعیل به همراه فیلم « اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند » به کارگردانی خانم نرگس آبیار به این جشنواره دعوت شده و بنده هم اکنون برای شرکت در این جشنواره در شهر باشقیرستان این کشور حضور دارم.

 

آقای زمانپور در ادامه گفت: جشنواره « اسب نقره ای روسیه » از فردا پنجشنبه 27 تا 30 نوامبر 2014 برابر با 6 تا 9 آذرماه 1393 برگزار می شود.

 

کارگردان مستند مشتی اسماعیل در پایان گفت: مستند « مشتی اسماعیل »باید در این جشنواره با 14 فیلم در بخش مستند بلند از کشورهای روسیه، آلمان، آذربایجان، بلاروس، قرقیزستان، کوبا، بلغارستان، عراق، لیتوانی و جمهوری‌های مختلف فدراسیون روسیه رقابت کند.

 

پایگاه خبری چهاردانگه ساری برای این کارگردان مطرح مستند کشور آرزوی موفقیت داشته و آرزو می کند که از ایشان همچنان در عرصه کارگردانی شاهد فیلم های شاخصی همچون مشتی اسماعیل باشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.