پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حامد لک، سوژه مصاحبه پس از بازی با مربی ماشین سازی

0

ساکت الهام مربی ماشین سازی به جای رسول خطیبی پس از بازی با نساجی به محل مصاحبه آمدتا به پرسش های خبرنگاران پاسخ دهد ولی تنها پرسش طرح شده مربوط به رفتارهای حامد لک بود که سبب شد تا مصاحبه شکل مناظره به خود بگیرد.
خبرنگاران ابتدا از مربی ماشین سازی در باره چرایی رفتارهای لک در زمین بازی و وقت تلف کردن های مکرر او پرسش کردند که ساکت الهامی این رفتارها را واکنش وی به توهین هواداران نساجی دانست و با انتقاد از رفتار برخی تماشاگران ، گفت : درست نیست کسی که در یک شهری زحمت می کشد و بعد می رود مورد توهین قرار گیرد.

وی افزود: بازی هنوز شروع نشده بعضی از تماشاگران بدترین الفاظ را علیه حامد به کار بردند، در طول بازی به او فحش دادند. شایسته نبود با کسی که یک سال در قائمشهر زحمت کشید اینگونه برخورد شود. اگر حامد از طرف تماشاگران تشویق می شد از این اتفاقات پیش نمی آمد.

مربی تیم ماشین سازی با اظهار این بخشی از کند بازی کردن حامد لک به وضعیت مصدومیتش بر می گشت ،  خطاب به خبرنگاران گفت: حامد واقعا مصدوم بود و اصلا معلوم نبود که به بازی برسد و ما حتی دروازه بان ذخیره تیم را هم گرم کرده بودیم.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در باره فحاشی حامد لک پس از بازی به یکی از بازیکنان نساجی هم اظهار داشت: من واقعا آن صحنه پس از بازی را ندیدم چون بلافاصله پس از بازی زمین را ترک کردم و نمی توانم در این باره قضاوت کنم ولی می دانم که حامد جوان احساسی ولی بسیار خوش قلب است و برای جایی که بازی می کند از جان و دل مایه می گذارد.

الهامی که خود سابقه حضور در تیم نساجی و قائمشهر را دارد ، هرگونه بی حرمتی به تیم حریف را دون شان تماشاگران نساجی دانست و افزود: حیف جمعیت قائمشهر است و دلخوشی مردم این فوتبال است. این مردم پاک ترین و صادق ترین مردم ایران در فوتبال هستند و واقعا حساب مردم قائمشهر در فوتبلا از حساب بقیه مردم ایران جداست.

خبرنگاران پس از این مناظره هفت دقیقه ای از پاسخ های مربی ماشین سازی قانع نشدند و از وی خواستند تا علاوه بر آموزش تکنیکی و نظارت بر بازی حرفه ای بازیکنان ، باشگاه بر مسایل اخلاقی بازیکنانش هم نظارت داشته باشد.

الهامی پیش از طرح پرسش خبرنگاران هم با ابراز خوشحالی از حضورش در قائمشهر پس از دو سال گفت : با توجه به این که آقای خطیبی پس از بازی حالش خوب نبود و سرگیجه داشت ، به جای وی برای مصاحبه آمده ام .

وی بازی میان دو تیم را ” سنگین ” توصیف کرد و گفت : بازی کردن در میدان نساجی سخت است . هر دو تیم پا به پای هم بازی کردند ولی با گذشت زمان بچه های ما بازی را در دست گرفتند و موقعیت ما بهتر از نساجی بود و موقعیت هایی که نساجی بازی را در دست گرفت با تشویق جمعیت همراه می شد.

الهامی با اظهار این که بازیکنان ماشین سازی منطم تر بازی کردند، افزود: با این که چند مصدوم داشتیم ، ولی بازی خوبی ارائه کردیم و از این ناراحتم که سه امتیاز را نبردیم .

   ۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.