پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جواد نکونام: در 7 بازی لیگ اشتباهات تأثیرگذار داوری علیه ما رخ داده است/ استقلالی‌ها موقعیتی روی دروازه‌مان ایجاد نکردند

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، جواد نکونام پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: متأسفانه یا خوشبختانه در هفته‌های اول ما با تیم‌های مدعی بازی کردیم. شاید فقط با یک تیم بازی کردیم که مدعی قهرمانی نبود، اما بقیه بازی‌های‌مان مقابل تیم‌های مدعی بودند. با پرسپولیس که مدعی قهرمانی است و در آسیا بازی می‌کند، با استقلال، با سایپا که آسیایی شده و با همه تیم‌های مدعی بازی کردیم.

وی در مورد اینکه نساجی برای خرید امید سینگ یک میلیارد هزینه کرده است و چرا این بازیکن را مقابل استقلال بازی نداد، گفت: قیمت بازیکن را که شما نمی‌دانید، اما در مورد اینکه چرا بازی کرد یا نکرد، من تصمیم می‌گیرم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در واکنش به این مسئله که سینگ مشکل مصدومیت نداشته است، گفت: خیر، او کاملاً سالم است، اما در مورد اینکه کدام بازیکن باید بازی کند یا نه باید بگویم من دارم با این تیم و با این بازیکنان زندگی می‌کنم. سینگ هم مشکلی نداشت و امروز برای ما بازی کرد.

نکونام در خصوص اینکه مقابل استقلال، تیم سابقش قرار گرفت، اظهار داشت: خوشحالم که مقابل تیم سابقم قرار گرفتم و زمانی هم که در این تیم بودم، تمام توانم را گذاشتم. امروز هم مقابل استقلال بازی خوبی را انجام دادیم و این تیم را به خوبی کنترل کردیم. می‌دانستیم آنها برای برد به قائمشهر می‌آیند و بازی را هم با چهار بازیکن هجومی آغاز کردند، اما ما آنها را کنترل کردیم و موقعیت گلی روی دروازه ما ایجاد نکردند. فقط اواخر بازی بود که دو بازیکن قد بلند به بازی آوردند و روی بازی مستقیم موقعیت‌هایی داشتند که بازهم اجازه ندادیم دروازه ما را تهدید کنند. من فقط در این بازی دو صحنه مشکوک به هند دیدم که در محوطه جریمه استقلال رخ داد. نمی‌خواهم در مورد آن دو صحنه صحبت کنم، فقط می‌خواهم بدانم هند بوده است یا نه. می‌خواهم اطلاعاتم بالاتر برود که چه چیزی هند است و این را برای من روشن کنند. فکر می‌کنم  از آن دو صحنه، یک هند پنالتی برای ما گرفته نشد که اگر نظرم درست باشد، در هفت بازی لیگ اشتباهات تأثیرگذار داوری علیه ما رخ داده است. البته آقای زرگر قضاوت خوبی کرد و فقط سؤال داریم که آیا هند بود یا نه.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به قضاوت حسین زرگر در این دیدار افزود: به نظرم آقای زرگر قضاوت خوبی داشت و شاید اشتباه تأثیرگذاری در بازی نداشت و سوت‌های خوبی زد. با این حال آن دو صحنه را از او سؤال داشتیم که چرا خطای هند نگرفته و توضیح بدهند که هند بوده یا نه.

نکونام در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل سایپا گفت: فردا برای بازی با سایپا باید ریکاوری کنیم و از فردا تمام فکر و ذکر ما بازی با سایپاست. آنها تیمی قدرتمند هستند که برای آسیا خودشان را آماده می‌کنند و باید هوشمندانه مقابل این تیم ظاهر شویم.

وی درباره غیبت روز گذشته‌اش در نشست خبری پیش از بازی و اینکه مردم مازندران پیش از بازی نیز می‌خواهند صحبت‌های سرمربی‌شان را بشنوند، خاطرنشان کرد: قطعاً با حرف شما موافقم، اما یک سؤال دارم. من تیمم دیروز صبح تمرین داشت و می‌خواستم بعد از تمرین در نشست خبری شرکت کنم. به دوستانی هم که دیروز ناراحت شدند، گفته بودم اگر می‌شود من بعد از تمرین به نشست خبری بیایم، اما برنامه نشست خبری استقلال بعدازظهر بود. من که نمی‌توانم برنامه‌ام را با تیم استقلال تنظیم کنم. برنامه ما از روز قبل از بازی تا بعد از بازی تنظیم می‌شود. دیروز هم بعد از تمرین صبح می‌توانستم در نشست خبری حاضر شوم، چون ما ساعت 17:30 جلسه فنی داشتیم و هرکسی هم ناراحت شده باشد، اهمیت ندارد، چون برای من موفقیت نساجی از همه چیز مهم‌تر است. مطمئناً شما خبرنگاران مازندرانی هم برای موفقیت نساجی کار می‌کنید و من هم اینجا برای موفقیت نساجی کار می‌کنم و تلاشم برای موفقیت تیمم است. آقای مهدی یکتا، مدیررسانه‌ای تیم ما هم اینجا هستند و به او گفتم حتی از ساعت 13 تا 17 هم مشکلی برای حضور در نشست خبری ندارم و اگر می‌شود برنامه ما را به این شکل تنظیم کنند،‌ اما ساعت 17:30 جلسه فنی داشتیم و نمی‌توانستم جلسه فنی را رها کنم. مطمئناً اگر در هتل بی‌کار بودم، به نشست خبری می‌آمدم و مشکلی از این بابت نداشتم، اما برای من برنامه تیمم از هر چیزی مهم‌تر است.

 /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.