پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جمعه گرم‌ترین روز آخرین هفته پاییز مازندران می‌شود

0

کارشناس هواشناسی مازندران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اعلام کرد: امروز اسمان تمام استان صاف تا نیمه ابری است و دمای هوا درشهرهای شرقی و مرکزی در گرم ترین ساعات به حدود ۱۷ درجه می رسد.

سعید غلامپور ادامه داد: برای روز جمعه نیز آسمان استان مازندران صاف پیش بینی می شود اما استقرار آفتاب بیشتر خود را نشان خواهد داد و دما را به حدود ۲۰ درجه می رساند که شاید در برخی ساعات از این نیز فراتر رود.

اما به گفته این کارشناس هواشناسی مردم مازندران ابتدای هفته پیش رو را با کاهش محسوس دما اغاز خواهند کرد و دما هوا روز شنبه در ساری نسبت به روز جمعه حدود چهار درجه کاهش می یابد.

وی با اشاره به افت دما برای روزهای شنبه و یکشنبه ، آسمان مازندران را در ان روزها نیمه ابری توصیف کرد و گفت: پدیده بارشی در نقشه های هواشناسی دیده نمی شود.

غلامپور با بیان اینکه هفته آینده شرایط جوی پایدار در استان مازندران حاکم است ، گفت: این شرایط فرصت خوبی برای چیدن مرکبات است. 

در حال حاضر دمای شهرهای مرکزی مازندران با ۱۲ درجه سانتیگراد خنک ترین و بلده نور با چهار درجه زیر صفر سردترین منطقه در ایستگاه هواشناسی استان گزارش شده است.

بامداد امروز نیز دمای هوا در برخی مناطق کوهستانی استان مازندران به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر نیز کاهش یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.