پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه هماهنگی راهپیمائی روز جهانی قدس در کیاسر برگزار شد

حجت الاسلام نورالله نوری راد رییس سازمان تبلیغات اسلامی کیاسر از برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمائی روز جهانی قدس در این نمایندگی خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی چهاردانگه، حجت الاسلام نورالله نوری راد روز شنبه 13 تیرماه 94 از برگزاری  جلسه هماهنگی راهپیمائی روز جهانی قدس با حضور حجت الاسلام تیموری امام جمعه ، اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه و دیگر اعضا در محل این نمایندگی خبر داد.

 

در این جلسه حجت الاسلام تیموری ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد سراسر نور حضرت امام حسن مجتبی(ع) و استفاده از ایام سراسر برکت، فضل و کرامت لیالی قدر بیان داشت: خدا به ما توفیق بدهد قدرشناس و قدردان ماه مبارک رمضان باشیم تا آنرا درک نماییم ماه رمضان ماه اخلاص و بندگی است لذا انسان باید در این ماه تمرین اخلاص کند تمرین نماید تا اندیشه و دست و زبان و همه جوارح مان روزه دار باشند.

 

وی ضمن ارائه نظرات در خصوص نحوه برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس خاطر نشان نمودند که اجتماع مردم روزه دار در سطح منطقه و جهان اثر امنیتی بوجود می آورد لذا روز جهانی قدس و 22 بهمن نماد اتحاد و وحدت همه اقشار کشور های اسلامی است.

 

در ادامه بخشدار چهاردانگه ضمن عرض قبولی طاعات و بندگی به درگاه حضرت حق، گفت: روز قدس روز بیاد ماندنی برای جهان اسلام است و چون جمهوری اسلامی مرکز تشیع جهان اسلام و مقام معظم رهبری (دامه ظله العالی) هم رهبری مسلمانان جهان را به عهده دارند، ما باید بیش از پیش در برگزاری مراسم جهانی روز قدس و گرامیداشت آن کوشا باشیم. لذا مردم بخش چهاردانگه همانند همه مردم غیور ایران اسلامی مثل همیشه در صحنه حضور داشته و دارند و با حضور حد اکثری خود در شهر کیاسر و روستا های تابعه دندان طمع دشمنان این مرز و بوم را از بیخ خواهند کشید.

 

سپس رییس تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات بخش چهاردانگه بیان داشتند: با عنایت به حساس بودن این عصر و زمان و بمباران هجمه های سنگین ضد فرهنگی در جهان اسلام توسط دشمنان تخصیصاً علیه ایران عزیز توجه مردم و مسئولین را به جنایات شصت ساله غده سرطانی، اسرائیل غاصب سوق داده و ابراز نمود: رژیم منحوس، نامبارک و تایید نشده اسرائیل با همکاری امریکای جنایتکار به ظلمهای آشکار و پنهان خود علیه ملت مظلوم فلسطین ادامه می دهد و با ایجاد درگیریها و ناامنی در سایر بلاد اسلامی، پوششی بر اهداف شوم خود ایجاد نمود.

 

در ادامه هر یک از مسئولین ادارات و نهادها به بیان دیدگاهها و نظرات خود در خصوص مراسم راهپیمائی روز جهانی قدس پرداختند.

 

Copy of IMG_5183

Copy of IMG_5187

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.