پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جدال جذاب شاگردان نکونام در گرمای اهواز؛ نساجی به دنبال نخستین پیروزی لیگ برتری

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر ایران عصر پنج شنبه 25 مرداد از ساعت 20 و 30 دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان خواهد رفت.

تیم فوتبال نساجی با گذشت سه بازی هنوز موفق به کسب برد نشده است و هوادارانش امیدوار هستند که در هفته چهارم و یک بازی خارج از خانه موفق به کسب برد شوند.

شاگردان جواد نکونام در هفته اول شکست خانگی را در مقابل ذوب آهن اصفهان متحمل شدند و در هفته دوم نیز موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند در خانه تیم تراکتورسازی تبریز شدند و در هفته سوم نیز در مقابل تیم پارس جنوبی جم به تساوی خانگی دست یافتند اما شاگردان نکونام تاکنون موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر ایران نشدند و امیدوار هستند که بتوانند در گرمای اهواز به پیروزی بزرگی دست یابند.

خوزستانی‌ها نیز هفته اول در مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی رسیدند و در هفته دوم شکست سنگینی را در ورزشگاه آزادی و در مقابل پرسپولیس تهران متحمل شدند و در هفته سوم در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی دست یافتند.

از نکات جالب توجه این دیدار حضور علی اصغر آشوری بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان در تیم نساجی بوده که باید در اهواز مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

تیم فوتبال نساجی مازندران با دو تساوی، یک شکست و بدون پیروزی با دو امتیاز در رده دوازدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر ایران قرار دارد و در آنسوی میدان نیز تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب 1 برد و 1 تساوی و 1 شکست 4 امتیازی است و در رده نهم جدول قرار دارد.

گزارش از علی گرجی‌پور

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.