پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت گرمای ۳۸ درجه هوا در بخش چهاردانگه

دمای هوای مازندران روز سه شنبه ۲۹ تیرماه ۱۳۹۵ در بخش چهاردانگه به ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر رسید که بیشتر از پیش بینی اولیه هواشناسی است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، هواشناسی مازندران پیش از این پیش بینی کرده بود که دمای هوای ساری در روز جاری در گرم ترین زمان با افزایش دو درجه ای نسبت به روز گذشته به ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر برسد.

 

جدول هفتگی پیش بینی هواشناسی هم حاکی از افزایش دمای هوای استان در روزهای پایانی هفته جاری به ۳۷ درجه سانتی گراد و احتمال رسیدن به ۴۰ درجه در بعضی از مناطق بود.

 

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران عصر روز سه شنبه گفت که مردم شهر کیاسر در جنوب ساری امروز دمای هوای ۳۸ درجه را در گرم ترین زمان تجربه کردند.

 

احمد اسدی افزود: دمای هوای روز چهارشنبه هم در گرم ترین ساعت روز تا ۳۸ درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

 

وی گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی و خروجی مدل های عددی جوی و دریایی ، از بامداد فردا به تدریج شاهد افزایش شدت ورزش باد در سواحل شرقی دریای مازندران خواهیم بود که با گذشت زمان مناطق مرکزی و غربی استان را هم متاثر خواهد کرد.

 

او افزود: با توجه به صاف تا نیمه ابری بودن وضعیت جوی و افزایش میزان رطوبت ، شهروندان و مسافران روزهای گرمی را فردا سپری می کنند.

 

اسدی گفت: هوای روز پنجشنبه و جمعه در مازندران هم صاف تا نیمه ابری خواهد بود و دمای هوای مرکز ساری در گرم ترین ساعت از روز تا ۳۸ درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.