پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت بیش از 267 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

0

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ثبت 267 میلیون و 291 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون از کاهش 13 درصدی تصادفات جرحی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، سردار سید محمود میرفیضی درباره این خبر گفت: این استان با توجه به برخورداری از مواهب الهی و گردشگری همه ساله در ایام مختلف سال از جمله تعطیلات تابستانی، ایام نوروز و مناسبت های خاص پذیرای حجم گسترده‌ای از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

وی تصریح کرد : برای تامین امنیت مردم، مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر می‌کنند، پلیس با اجرای طرح‌های مختلفی در حوزه‌های انتظامی، امنیتی، ترافیکی و اجتماعی با بسیج تمام توان و امکانات خود، اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود دارد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به مشارکت‌پذیری دستگاه‌های اجرایی و مردمی به عنوان یکی از راهبردهای اصلی نیروی انتظامی استان در ایجاد نظم عمومی و امنیت اجتماعی از ثبت 267 میلیون و 291 هزار تردد در محورهای پلیس راهی استان خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با سال‌های گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

سردار میر فیضی از کاهش 13 درصدی تصادفات جرحی و سه درصدی تصادفات منجر به فوت در این مدت خبر داد و افزود: با تدابیر انجام شده و همکاری‌های صورت گرفته در تامین امنیت محورهای مواصلاتی شاهد کاهش 2.5 درصدی متوفیان و هفت درصدی مجروهان ناشی از حوادث جاده‌ای در سطح استان طی این مدت بوده‌ایم.

وی از اعمال قانون 528 هزارو 575 خودروی متخلف خبر داد و بیان کرد: با توجه به پایان مسافرت‌های تابستانی و افرایش ترددها در محورهای دورن و برون‌شهری استان توجه به هشدارهای انتظامی از سوی رانندگان و مسافران گرامی امری الزامی است.

فرمانده انتظامی مازندران به مسافران و گردشگران استان و رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند، توصیه کرد: ضمن مدیریت سفر خود، با رعایت هشدارهای انتظامی و ترافیکی پلیس را در برقراری نظم و امنیت اجتماعی یاری دهند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.